💦Love is constant💦Part5

13.3K 1.1K 27
                                    

တကယ်​တော့ဒီ​နေ့က​ဘေ​ဘေးရဲ့၁၈နှစ်ပြည့်​မွေး​နေ့ပါ...​မေ​မေ​ရောကြီးကြီး​ရော​ဘေ​ဘေး​မွေး​နေ့ကိုအမြဲတက်တက်ကြွကြွလုပ်​ပေး​နေကျ​ပေမယ့်ဒီ​နေ့​တော့​မေ့​နေတယ်ထင်ပါရဲ့.......ကိုကိုလွှမ်း​လေး​ရော​ဘေ​ဘေး​မွေး​နေ့ကို​မေ့​နေ​​လောက်ပြီလား...ဟင့်အင်း...​ဘေ​ဘေးကို​ရောမှတ်မှမှတ်မိ​သေးရဲ့လား....

မစဥ်းစားချင်​တော့ပါ​လေ...

​ကျောင်း​ရောက်သည်နှင့်အနှီနိုဝင်​ကောင်ကကန်တင်းသို့တန်း​ခေါ်သွားသည်.....
မိန်းက​လေးတိုင်းကလည်း​ကျောင်းစတက်သည့်ပထမနှစ်မှစယ​နေ့ထိတိုင်နိုဝင်​ကျော်ဆိုသည့်​ကောင်ကိုမြင်လျှင်အမြဲတကြည့်ကြည့်နှင့်​ငေးကြတုန်းပင်...
သူကလည်း​ငေးချင်စရာပင်...မိဘအ​မွေဖြစ်တဲ့​ယောကျာ်းဆန်ပြီး​ချော​မောတဲ့မျက်နှာ..ကျစ်လက်​သောဖွဲ့စည်းပုံနှင့်အားကိုးချင်စရာကာယဗလ​တွေကသူ့တွင်တည်ရှိ​နေသည်လေ...ဒီ့အပြင်RKလည်းဖြစ်​တော့နိုဝင်​ကျော်သာဆို​ရွှေလမ်း​ငွေလမ်းခင်းချင်သူများကစီတန်းလို့.......နိုဝင်​ကျော်ဆိုတဲ့​ကောင်ကလည်း​တောက်တဲ့...ကျ​တော့်ကိုသာတွယ်ကပ်​နေပြီးသူ့အိမ်တွင်အကို​လေးဟုဖူးဖူးမှုတ်ထားခံရသူကကျ​တော်နဲ့ဆိုလဒဘဝမှာပင်​နေရသည်....စိတ်အလိုမကျရင်လည်း​ခေါက်ခံရ​သေးသည်...ဒါ​တောင်သ​ကောငိ့သားကမုန်းစရာ​ကောင်း​လောက်​အောင်ပင်တွယ်ကပ်နိုင်လွန်းသည်....ကျ​တော့်တ​နေ့တာ၂၄နာရီတွင်အ်ပ်ချိန်သာ၁​ယောက်ထဲ​နေရသည်.....ကျန်တဲ့အချိန်ဟာ​တောက်တဲ့​ကောင်နှင့်သာကုန်ဆုံးရသည်...

ခုလည်းဒီ​တောက်တဲ့က​မွေး​နေ့ကိုဘာ​တွေလုပ်ထားပြန်သည်မသိ...နိုဝင့်ကို​ကျေးဇူးလည်းတင်ပါသည်...ကျ​တော်အားငယ်ချိန်ဝမ်းနည်းချိန်ပျော်ချိန်သူအကုန်မျှ​ဝေခံစား​ပေးခဲ့သည်​လေ...ကျ​တော့်​မွေး​နေ့ဆိုလည်းနှစ်တိုင်းမပျက်မကွက်လုပ်​ပေးသည်...ခုလည်းသူ့ထုံးစံမပျက်.....

ကန်တင်း၁ခုလုံးလူရှင်းလျက်​ဘောလုံး​လေး၁၈လုံးတွင်စားများလည်း​ရေးထား​သေးသည်

"ငါ့လိုလူကိုသူငယ်ချင်းလုပ်​ပေးလို့​ကျေးဇူးပါbaby"
"​မွေးဖွားလာ​ပေးလို့​ကျေးဇူးပါ​ဘေဘီ"
"တသက်လုံး​ပျော်ရွှင်ပါ​စေ​ဘေဘီ"
"မင်းသူငယ်ချင်းအဖြစ်တသက်လုံးသစ္စာရှိရှိ​စောင့်​ရှောက်ပါ့မယ်bbaby"
"အမြဲတမ်းငါ့ဘက်ကရပ်တည်​ပေးလို့​ကျေးဇူးပါbaby".
.......စတဲ့စာ​လေးများဟာ​ဘောလုံး​လေး၁၈လုံးတွင်လှပစွာတည်ရှိ​နေသည်..........​မွေး​နေ့ကိတ်​လေးကိုင်ကာကျ​တော့်မျက်စိ​ရှေ့လာရပ်ပါ​သောသူ....

💦တည်မြဲ​​သောအချစ်💦《♡Love Is Constant♡》(completed)Where stories live. Discover now