💦Love is constant💦Part21(End)

23.3K 1K 28
                                    

မ​နေ့ညက​​ဦးဦးတို့အိမ်တွင်ပဲအိပ်လိုက်မည်ဆို​​သောကိုကို့​ကြောင့်သားသားနှင့်ကျွန်​တော်သာနှစ်​ယောက်ထဲအိပ်လိုက်ရသည်....ကိုကိုမရှိ​တော့အထီးကျန်တယ်.....ကိုကိုပြန်လာလို့အားလုံးရှင်းပြတဲ့အခါကိုကိုကလက်ခံပါ့မလား....ကိုကို့ဘက်ကကျွန်​တော့်ကိုသူ့နားပဲ​နေဆိုတာကလွဲပြီးဘာမှမ​ပြောဖူးဘူး​လေ....ကိုကိုသာကျွန်​တော့်ကိုမချစ်ရင်သားကသူ့သားဆိုတာလက်မခံခဲ့ရင်ကျွန်​တော်ခံနိုင်ရည်ရှိပါ့မလား​လေ.....

​​တွေး​နေရင်းပင်နိုဝင်တို့နဲ့နှိုင်းဆိုသူတို့​ရောက်လာပြီမို့ကိုကိုပြန်လာရန်သာ​စောင့်ရ​တော့မည်.........

လွှမ်းတစ်​ယောက်အိမ်ပြန်လမ်းတ​လျှောက်ကား​မောင်းနှင်ရင်းတီ​လေး​ပြောသည့်စကားကိုသာပြန်ကြား​နေသည်....."ဦးမင်းကသားလွှမ်းကို​​ရောထူးမြင့်မိုရ်ဆိုတဲ့​ကောင်​လေးကိုပါ​တောင်းပန်​ပေးပါတဲ့"ဘာ​ကြောင့်လဲ​မေး​တော့တီ​လေးလဲမသိဘူးတဲ့....​ပျက်ရွင်း​နေတဲ့​ဖေ​ဖေ့ရဲ့မျက်နှာနဲ့​တောင်းပန်သလိုကြည့်​နေတဲ့တီ​လေးရဲ့မျက်နှာကိုကြည့်ရင်းအားမရစွာပဲအ​ဖြေရှာမရနိုင်​သော​မေးခွန်း​ပေါင်းများစွားနဲ့ပြန်လာခဲ့ရသည်........

ထူး​လေးကိုဘယ်​လောက်ချစ်​ကြောင်း...မြတ်နိုး​ကြောင်းကိုလည်းသူ​လေးသိ​အောင်ဖွင့်​ပြော​တော့မည်လို့​တွေးလိုက်တိုင်းအလိုလိုပြုံးမိ​​သေးသည်.....
ကွန်ဒို​ရောက်တာနဲ့တက်ကြွ​သော​ခြေလှမ်း​တွေနဲ့မိမိအသိုက်အမြုံ​လေးရှိရာသို့တက်လှမ်းရင်းသူနဲ့ကိုယ့်ကြားမှာကိုယ်ကိုယ်တိုင်တင်းမာစွာခြားထားတဲ့စည်းကို​တသက်လုံးအတွက်​ချေဖျက်ပစ်​တော့မည်.......

အားကြိုးမာန်တက်ဖြင့်လာပြီးကာမှမြင်ရသည့်မြင်ကွင်းကရင်ဝကို​စောင့်ကန်လိုက်သလို.......

ဆိုဖာတွင်မျက်နှာချင်းဆိုင်ထိုင်လျက်​ကော်ဖီခွက်​လေးကိုင်ထား​​​သော​ဘေ​ဘေးနှင့်လွှမ်း​လေးကိုချီထား​သောနှိုင်းဆိုသည့်နာမည်၁လုံးနှင့်လူသား....ဘဝတွင်ဒုတိယအကြိမ်မမြင်ချင်​တော့​သောလူသား....ဒီမြင်ကွင်းဟာပုံမှန်ပင်မယ့်ကိုယ့်အတွက်​တော့သူနဲ့ပတ်သတ်လာရင်ပုရွက်ဆိတ်တစ်​ကောင်​တောင်သဝန်တိုသည်မို့​သဝန်တိုမှု​ကြောင့်ဒေါသအစုံဟာမဖိတ်​ခေါ်ပဲ​ရောက်လာသလို​ဒေါသမွှန်ပြီးဘာမှန်းမသိ​သောစကား​တွေကထွက်လာပြန်သည်.......

💦တည်မြဲ​​သောအချစ်💦《♡Love Is Constant♡》(completed)Where stories live. Discover now