Black Eyed children

47 2 6
                                    

Söylenenlere göre otostop çekerek, dilencilik yaparak veya yardımda ihtiyacı olduğunu sizin de ona yardım etmenizin gerektiğini söyleyen çocuk görünümlü paranormal varlıklardır.

Siyah gözlü çocukların ayırt edici özellikleri gözlerinin beyazlığı olmaması (yani gözlerinin tamamen siyah olması) ve soluk tenleridir. Bu çocuklar genellikle gözlerini sizden gizlerler.

Kararmış gözleri dışında normal bir çocuktan farksızdırlar. Bazen kıyafetleri modası geçmiş gibi görünür ve son derece alışılmadık durumlarda, insanlar talon benzeri ayakkabılarla karşılaştıklarını iddia ederler.

Bu çocuklar ile karşılaştığını iddia eden insanlar genellikle bu çocuklar ile ilgili bir şeylerin yanlış olduğunu hissettiklerini söylerler...

Bu çocuklar ile ilgili olan hikâyeler genellikle benzer duyguları ve düşünceleri içerir.

Gözleri tamamen kararmış olan çocuklar insanların evinde veya aracında görünür, kapıyı çalar ve içeri girerken ısrar eder. İnsanlar onları gördüklerinde anlam veremedikleri büyük bir korku hissine kapılırlar...

Tüm zamanların en erken gözlemi olmasa da, bildirilen en erken gözlem 1996'da, bir gazeteci olan Brian Bethel tarafından yapıldı. Gazeteci çek yazmak amacıyla sinema salonunun yakınındaki bir park yerinde durur ve iki genç çocuğun arabasına yaklaştığını fark etmez.

Büyük olan Brain Bethel'in arabasının camını tıklattıktan sonra Brain Bethel fark edip camını açar. 

Gazeteci burada ruh saran büyük bir korku hissettiğini söylemiştir. Büyük çocuk, onun ve erkek kardeşinin bir filme gitmek istediklerini ve parayı evde unuttuklarını söyler. Uzun sürmeyeceğini, silahlarının olmadığını ve yalnızca 2 çocuk olduklarını da ekler.

Bethel çocuklardan birinin gözlerini görür ve kabul etmez. Görmek istedikleri filmin son gösterisinin çoktan başladığını ve onları herhangi bir yere götürüp geri dönebileceği zamana kadar biteceğini belirtir. Bundan sonra ise Bethel park yerinden ayrılır.

Anlatılan hikâyelerden biri de şöyledir; Karlı kasabada, yaşlı bir çift kapılarında üç yüksek sesin çaldığını duyarlar.

Kapıyı açtıklarında bir oğlan ve bir kız olmak üzere iki çocuk görürler. "Ebeveynler yakında burada olacak, içeri girebilir miyiz?"

Çocuklar göz teması kurmazlar ve sadece kapıda dururlar. Yaşlı çift garip bir şeyler sezseler de onları içeriye alırlar.

Karısı biraz sıcak çikolata yaparken çocuklar kanepeye yerleşirler ve kocası onlara cevapsız sorular sorar. Karısı geri döndüğünde çocuklar tuvaleti kullanmak isterler ve karısı onların siyah gözlerini görür.

Onları tuvalete yönlendirir ve yüzünü eliyle kaplayan kocasına döner. "Gözlerini gördün mü?" Kocası daha sonra elini burun kanaması yüzünden kanla dolu olarak gösterir.

Çocuklar az sonra "Ebeveynlerimiz burada" diyerek evden çıkarlar.

O günden sonra dört kediden üçü kaybolur ve dördüncüsü kedinin kanının kan havuzuna dönmüş olarak bulurlar. Kocasının burun kanaması devam eder ve sonunda doktora gider, burada çok agresif cilt kanseri teşhisi konulur.

Şehir Efsaneler (Korku türü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin