Sziasztok falkatagok! :3 Ezt a rész VargaPati01 kérte szóval remélem elnyeri a tetszéseteket ez a rész is.És még mindíg várom az ötleteket kommentben vagy privátban!De nem is húzom a szót jó olvasást!Vigyázatok magatokra kicsi falkatagok!:3 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utálom a világot ahol élek.Hogy miért? Mert úgy kell élnem mint egy féreg!Bujkálnom kell a Titánok elől az erdőben egy faházban ahol már lassan 10 éve élek egyedűl a lovammal Édennel.Hogy hogyan kerültem a falakon kívülre és hogy éltem túl? Nagyon egyszerűen.Egy szörnyeteg vagyok ezért döntöttem úgy hogy eljátszom a halálomat és bújkálok az emberek és Titánok elől.Természetesen szoktam írtani a Titánokat rendeszeresen mivel van tapasztalatom és felszerelésem is hozzá.Hogy honnan?Rém egyszerű erre a magyarázat.Felderítő voltam régebben.De mivel szörnyetegnek véltem magam és féltettem a barátaim azért inkább választottam a számomra nehezebb utat.Édesapám Dallias Zacklay az egyik fejes.Miatta vagyok az egyik legképzettebb katona.Már hatéves koromban kezdte a kiképzésem hogy könnyebben bejuthassak a felderítő egységbe ami sikerült is ott ismertem meg a barátaimat is és azt a srácot akiért oda és vissza voltam sőt még mindíg.De mind hiába.Nem mehetek vissza.Jobb ha abban a tudatban élnek továbbra is hogy halott vagyok.
Hírtelen egy nagy zajra lettem figyelmes.Emberek kiabálását és lovak vágtatását hallottam.Tudtam hogy egyszer találkoznom kell velük de nem most és nem így akkartam.Mi ez a hangos sikóly?Mi történik?Nem tétováztam sokáig fogtam és gyorsan felkaptam a felszerelésemet a kabátomat és egy fekete köpenyt amin nem volt rajta a felderítő egység szímbóluma.A kabáton amit viseltem azon hiába volt rajta nem látszott a köpeny miatt.Édent gyorsan felnyergeltem és már indultam is a hang forrása felé hogy kiderítsem mi folyik itt ahogy egyre közelebb értem megáltam és csak figyeltem az eseményeket.Időközben a fekete köpenynek a kapucni részet felvettem nehogy meglássák az arcom.Megláttam a két egykori barátomat egy faágon ácsorogtak és azt nézték ahogy a titánok megesznek egy másik titánt.Undorító elkapott a hányinger.Halkan fogtam magam és a titánok felé mentem.Próbáltam elterelni a figyelmüket hogy rám figyeljenek és ne azokra akik a fegyvereknél voltak.Egy hatalmasat fütyütem hogy magamra vonjam a figyelmet.
-HÉ ITT VAGYOK!GYERTEK ÉS KAPJATOK EL! Mikor már az összes titán rám figyelt elkezdtem a tisztás fele vágtatni de egyvalamivel nem számoltam hogy az erdő szélén is egy csomó titán fog várni akik a fánlévő emberekre fenik a fogukat.Nem volt sok idő de szerencsére eszembe jutott valami.A titánok az állatokat nem bántják szóval Éden biztonságban van.Óvatosan feláltam a nyeregben Éden hátán és a 3D manővert használva vissza is érkeztem Éden hátára egyenlőre nem állt szándékomban végezni a titánokkal.De volt még egy probléma amit nem vettem számításba.A titánok általában arra mennek amerre több az ember.És a fákon több kadét is volt így elterelték a titanok figyelmét rólam.-Picsába nem hiszem el hogy faszom kis mitugrászok pont keresztbe tesznek nekem!Kezdtem el a fejemet fogni és őrjöngeni.Viszont óvatlan voltam túlságosan is.Nem vettem észre hogy egy titán éppen rám feni a fogát.Legalább is a többiek azt hitték.Nem hiába vallom magamat szörnynek.Olyan képeség sőt pontosabban vérörökség bírtokában vagyok amivel még rajtam kívűl csak édes anyám rendelkezik.Ez pedig nem más mint a császárszem ez a képeség vagy vérörökség röviden úgy működik hogyha szükségvan rá és előhívjuk akkor abban az idő korlátban amíg használjuk felerősödnek az alap emberi fizikai tulajdonságok példáúl az illetőnek élesebb lesz a hallása sokkal jobb lesz a szaglása sokkal gyórsabb lesz és a reflexszei is gyorsabban reagálnak mint általában az erejét is megnöveli egy bizonyos mértékben.Ha használjuk a képeséget akkor a szemünk egy pacskáéhoz lehet hasonlítani az én esetemben ez [Valami szín amit ide jónak gondolsz].Édesanyámnak pedig vörösen ízzanak a szemei ami sokkal ijesztőbb mint az enyém.
YOU ARE READING
18+ Oneshot [kérések Zárva]
FanfictionSziasztok ebben a könyvemben 18+ -os oneshotokat fogok írni nektek. Ja igen és nyugodtan kérhetek vagy adhatok ötleteket és a kritikát is örömmel fogadom :3