Kimseyi sevemem ben. Zamanım yok. Olmaz olmaz hem tipsizdi. Tipsiz dememe rağmen neden gülüşü bir türlü aklımdan çıkmıyor ki?
Aklımdan bir türlü çıkmıyordu. Neden ya neden?! Lanet olsun ilk günden olucak şey mi bu şimdi? Hem ben kim aşık olmak kim. Bilgisayar oyunlarımla mutluyum ben!
-Asuna!
-Efendim Hocam?
-İlk günden dersi dinlemiyosan ileride seninle ne yapıcaz biz?
-Özür dilerim hocam bir daha olmaz.
Tenefüs zili çalar çalmaz Mei'nin yanına gitmek yerine o çocuğu gördüğüm yere gittim. Bir umut belki yeniden burdan geçer. Lütfen geçsin. Sadece bi kerecik. İmkansızı istedim sanırsam. Geçmedi. Bir daha göremiycek miyim şimdi ben onu? Neyse en azından unuturum. İyi oldu ya bu bencede.
*Küttt*
-Ahhh o neydiii!
-Benim omuzum olur kendisi ya da geriye ne kaldıysa.
-Özür diler-- Haaa!
-Aaa! senn şu kızsın değil mi? Adın neydi?
Bendeki şans nasıl bir şey ya? Görmek isterim arasam da bulamam unutmak isterim patt karşımda. Koşarak sınıfa gittim. Cevap verse miydim? Sırama oturduğumda kıpkırmızı bir haldeydim. Min bana mal mal bakıyodu.
-Ne oldu sana?
-Ne olmuş bana?
-Kıpkırmızısın.
Cevap vericek halim yoktu. Kafamı sıraya gömdüm ve sakinleşmeye çalıştım. Neden onu görünce kalbim sıkışmıştı ve kıpkırmızı olmuştum? Aşık değilim ona. Ama neden? Açıkçası bir tarafım cevabı bilmek isterken diğer tarafım bilmesem de olur diyodu. Ne yapıcağımı bilmiyodum. En iyisi unutmak ve yok saymak.
-Günaydın arkadaşlar ben sınıf öğretmeniniz.Bir sene boyunca sizinle birlikte olucam. Umarım iyi anlaşırız. Unutmadan size yeni arkadaşınızı tanıtmak istiyorum. Sınıf değişimi ile artık bizim sınıfımızda. Kirigaya buraya gelir misin lütfen?
Lanet olsun! Lanet olsun! Lanet olsun! Unutmak kelimesini bir daha kullanmıycam! Neden hep unutucam diyince karşıma çıkıyosun be çocuk!
Yazılıların yoğun olucağı son haftalara girdiğimizden dolayı uzun bir süre yazamıycam Umarım beğenirsiniz ^_^ Hatalarım olabilir :( Yorum yapmayı unutmayın ^-^