Výlet

90 9 1
                                    

Tikki

Je časně ráno a celá třída má napilno. Protože je dnes výlet, připravují se už od sedmi hodin. Nechala jsem Marinette se připravovat a doletěla jsem k Plaggovi. Ten, opět pojídající camembert, byl šťastný, že si tu konečně může volně létat. Ostatní o nás neví, ale máme štěstí, že Alya i Nino už kwami viděli. 

"Ahoj Plaggu, tak jak se máš? Těšíš se na výlet?" "Jé, ahoj Tikki, nevšiml jsem si tě. Mám se skvěle, ale na výlet se netěším. Zase budu muset být celý den schovaný v tašce." "Bude ti líp, když budu s tebou?" "Jako, že bys nebyla u Marinette, ale se mnou v tašce? To by bylo báječné. Ale dovolí nám to?" "Marinette je chápavá, určitě mi to dovolí. Počkej tu. Jdu se zeptat."

"Ehm, Marinette? Mohla bych být na výletě s Plaggem v tašce? Má problém s tím, že bude muset být celý den v tašce zavřený." Marinette se na mě usmála. "Můžeš. Pokud s tím nemá problém Adrien. Jen mi pak řekni, jestli budeš u mě nebo u Plagga." "Řeknu Marinette."

"Tak můžu. Adriene? Můžu být s Plaggem u tebe v tašce? Marinette s tím nemá problém." Adrien jen přikývl, a pak se dál věnoval připravování." 

Už byl čas odchodu všichni se seskupili na terase a čekali na loď. Už ve čtvrt na deset jsme byli na cestě. Náš dvouhodinový program po dobu cesty byl nádherný. Vzpomínali jsme na vše, co jsme spolu prožili, takže nám cesta utekla rychle. 

V Zadaru, kam jsme dopluli, nám slečna Bustierová dala pětihodinový rozchod. Byly dvojice i skupinky. Marinette šla s Adrienem. Naše dvojice, i když by se dalo říct čtveřice, stihla za pět hodin hodně věcí. Dali jsme si zmrzlinu, prošli obchody, dokonce mi Marinette koupila sušenky! S Plaggem jsme pořád povídali, takže nám cesta zpět utekla rychle. Po návratu jsme šli na večeři, a pak pomoct s balením. Zítra se totiž odjíždí. 

A pak už byla diskotéka. Loučení s tímto výletem bylo opravdu smutné, pár slz nám steklo po tvářích. Závěrečné písně Nesnáším loučení a Tábor končí nám ukončily závěrečnou diskotéku. 

Pak už jsme šli spát. Poslední noc v Luce.

Ahoj všem! Dnes je tu kratší kapitola. Nic neslibuji, ale pokusím se ještě dnes vydat poslední kapitolu. Budu ráda za hvězdičku či komentář.

Lucy

Hrdinou na plný úvazek: Mořský vánekKde žijí příběhy. Začni objevovat