"Bu gün nasıl hissediyorsun"
Doktorun bana yönelttiği soru ile bakışlarımı ona çevirdim.
"bilmiyorum.. Her zaman ki gibi sanırım? Buradan ne zaman kurtalacağım"
Derin bir iç çekip söze girdi. "Aldığın darbeler çok ağırdı Yeonjun. Vücudun şu zamana kadar iyi dayanmış. Burada ne kadar kalırsın bilemiyorum." kafamı salladığımda ağzında bir kaç şey daha keveleyip odadan çıktı şimdi ise oda da sadece sessizlik vardı işte . En sevdiğim. Sessizlik gerçekten çok şey anlatıyordu...
Ama emin olun bir şeyi çok isterseniz o şey anında bozulur. Kapımın hızla açılmasıyla kafamı oraya çevirdim. Doktor olduğunu düşünmüştüm. Ama aksine tanımadığım ama çok sevimli olan bir çocuk girmişti.
"Ah geç kaldığım için üzgünüm odayı bulmak biraz uzun-" kafasını bana çevirdiğinde lafı yarım kalmıştı. Yüzüme anlamsız bakıyordu. "Sen kimsin?"
"Ah şey yeonjun"
"yeonjun mi mu? taehyun nerde?"
"ah ben.."
"Oh sanırım burası yanlış oda"
Laflarımı dinlemeden hızlı hızlı konuşuyordu. Çok enerjikti anlaşılan.
"Kaç numaralı odayı aroyorsunuz yardımcı olabilirim."
"53."
"Ah burası 43 numaralı oda. O bir üst katta."
Kafasını sallayıp telefonunda bir şeyler karıştırıp bana uzattı. "Yardımın için teşekkürler, rica etsem numaranı alabilir miyim?"
"aa... Şey ben..."
"Hadi ama iyi arkadaş olabiliriz. İnsanlarla iyi anlaşırım."
Ondan iyi enerji almıştım. Ama daha adını bile bilmiyordum.
"Adınız nedir acaba?"
"beomgyu.choi beomgyu."
°°°
"Hyung burası çok karanlık. Başka bir yere gidemez miyiz?""Merak etme beomgyu. Biz asla kaybolmayacağız."
°°°
Aklıma gelen anılarla kaldım. O bu beomgyu olamazdı... Değil mi?
"ah şey y-yeonjun"
Bana seslenmesiyle kafamı ona çevirdim.
"Ah özür dilerim. Sadece aklıma bir şey takıldı da."
Elinden telefonu alıp numaramı yazdım ve ona geri verdim.
"Ah saat geçiyor. Akşam sana mesaj atarım istersen. Görüşürüz yeonjun. Tanıştığımıza memnun oldum."
Hızlıca odadan çıkarken bir yandan da bana el sallayıp konuşuyordu. Odadan çıkınca içimde garip bir şey hissettim. Onun o beomgyu olması imkansızdı. O beomgyu beni duygularımla birlikte bırakmıştı. Buradaki beomgyu ise cana yakın benziyordu. Umarım bu o beomgyu değildir.
bu hikaye içime sinmiyor amına