leleplezés

70 3 0
                                    

Nem tehettem mást. Ha nem teszem meg meghaltak volna. Szóval átváltoztam sárkánnyá és kimentettem az embereket. Persze az így neveld a sárkányodat filmet rengetegen látták így felismerték milyen sárkány vagyok. Kijöttek a tévétől, sőt még katonák is érkeztek. Próbáltam elrepülni de még csak magaslatról tudok felszállni. (Úgy mentette ki az embereket, mielött kérdeznétek hogy bement mivel tűzálló a bőre és kiszállt az ablakon) Belém lőttek valamit amitől nagyon gyengének éreztem magam. Ezután közelebb jöttek a katonák és betettek egy ketrecbe. Mert ez jár annak aki megpróbált segíteni. Ezután csak sötétség…

Amikor felkeltem egy szürke sárkánytűz álló szobában voltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor felkeltem egy szürke sárkánytűz álló szobában voltam. Volt egy nagy üvegablak. Gondolom onnan néztek az emberek. Mikor felálltam, kinyílt egy ajtó. Akkor már tudtam hol vagyok. Egy állatkertben voltam. Ahhpz képest hogy be voltam zárva nem volt olyan rossz hely. 250 m² körül lehetett. Volt egy kisebb tó és egy kisebb erdő. Az erdő mellett volt egy barlang. Minden megvolt kivéve a szabadságot. Rám adthattak valami nyakörvet amíg aludtam, de mivel a nyakamon volt nem láttam. Egy hatalmas sárkánytűz álló vas ketreckupola alatt voltam. Láttam hogy a szélénél rengeteg ember állt, telefonnal a kezükben, hogy le tudjanak fényképezni. Ekkor lehetett olyan dél. Kinyitódott egy ajtó és belépett rajta egy gondozó…

sárkánylány /BEFELYETT/Where stories live. Discover now