Belépett az ajtón az ember. Nagyon buta lehet hiszen még tűzálló ruha sincs rajta. Egy hal volt a kezében. Most komolyan. Azt hiszi ha van nála egy hal akkor nem fogom megtámadni? Vagy azt hogy mert megmentettem azt a hármat nem fogom őt bántani? Hát de! Bizony hogy fogom! Bezártak ide! Elvették a szabadságom! És még azt akarjákh hogy ne bántsam őket? Tudják mit? A szemük láttára fogom őket megölni!! Amíg ezt végig gondoltam, addig ő már az ötméteres körzetemhez érr. Ekkor jöttem rá, hogy már ilyen közel van. Elkezdtem morogni rá. Nem állt meg. Ekkor én rá ugrottam. Mit ne mondjak nem volt szép látvány ami ez után jött. Arcon lőttem egy plazmabombával. Azonnal meghalt. Amikor végeztem vele elvettem a halat a kezéből és az étellel a számban hátra fordultam. Döbbent arcok sora nézett vissza rám. Ezután megpróbáltam elrepülni a barlangig, de amilyen szerencsém van nem sikerült. Ha továbbra is be leszek zárva, lehet hogy soha nem fog sikerülni. Ekkor kinyílt a nagy ajtó és belökték rajta szégény Lilit. Mivel ez az én területem, hiába a barátom Lili rá támadtam. Őt túl hirtelen érte a támadás ezért nem tudott védekezni. Ekkor megint egy ajtatónyilat lőttek a hátamba. Ismét elragadott a sötétség…
YOU ARE READING
sárkánylány /BEFELYETT/
Fantasy2020at írunk. A sárkányokat a középkorban üldözték ezért szépen lassan emberi alakot vettek fel és megtanulták az emberi életet. Ez az írás Arya Tamerről fog szólni.