Herkese selamlar!
Hikayeme hoşgeldiniz, hepiniz severek okuyabileceği ve ara ara yüzünde ufak tebessümler oluşturabileceğini düşündüğüm bir hikaye yazmaya koyuldum.
Kafanızda bir takım sorular olur belki diye böyle bir bölüm yazma gereksinimi duydum.
Sizi daha fazla tutmayayım öyleyse.
Ha bu arada oy ve yorumlarınızı eksik etmessiniz değil mi?💥💥💥
Enka Büyü Okulu : Büyücü adaylarının eğitim alabileceği yatılı bir okul. Toplamda 4 yıl eğitim alınır ve sonunda büyücü ünvanını resmi olarak alabilecekleri bir belge verilir. Bu belge sayesinde günlük hayatta halk içinde büyü yapılır.
Sarı Büyü Rengi : Eğer kişi büyü yapmaya yeni başlamışsa büyü rengi sarı olacaktır. Örnek olarak okulda ki 1 ve 2. sınıfları gösterebiliriz.
Yeşil Renkte Büyü : Ne az ne çok derecede büyü bilen kişilerin rengini temsil eden büyü rengidir. Buna örnek olarak okulda ki üçüncü ve dördüncü sınıf öğrencilerini gösterebiliriz.
Mor Renkte Büyü : En deneyimli kişilerin yaptığı büyü rengidir. Örnek olarak öğretmenleri gösterebiliriz.
Gece Mavisi Renginde Büyü ( Seçilmiş Kişi'nin büyüsü. ) : Henüz herhangi bir büyücüde görülmemiştir. Çünkü seçilmiş kişinin yapabileceği bir şeydir. Tam kapasite güce erişebilir.
Kırmızı Büyü Rengi : Eğer kişi bu renkte bir büyü yapıyorsa ölümcül derecede bir büyü yapmaktadır. Örnek verecek olursak ; ruh değiştirme, zihin değiştirme ve benzeri büyülerdir.
Olimpik Büyü Savaşları : Toplamda 10 kişi ile oynanır. Geniş bir sahada stratejik planların olduğu bir oyundur. Kırmızı ve Mavi takımlardan oluşmaktadır ve sahanın ortasında beyaz, uzun bir çizgi sağ ve sola uzanmaktadır. Oyun başladığında rakipler bu çizgiyi geçemezler. Her bir büyücü rakibini yaptığı stratejik planlar ve büyü gücü ile yenmeye çalışır.
Goblin'ler : Yeşil renkte, sivri dişli 1.20 boylarında, iğrenç görünümlü yaratıklardır. Ormanın derinliklerinde evleri vardır. Kavgacı yaratıklardır.
Ruh'lar : Tamamen siyahlıktan oluşan bir insan vücudunu anımsatan fakat bacakları yerine tıpkı bir hayalet gibi olan kuyrukları vardır. Korkutucu varlıklardır, ruh emerek daha da güçlenebilirler.
Vendigo'lar : Ormanın derinliklerinde akşam olunca avlanmak için ortaya çıkan ilkel yaratıklardır. Görünümleri, tıpkı bir insan ile geyiğin karışımını barındırmaktadır. Kafaları kemikten oluşmaktadır ve kırmızı gözlere sahiptir. Bir bıçağı andıran elleri vardır.
💥 💥💥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enka Büyü Okulu
FantasyBüyücülük okulunda ilk senesi olan Kara Renders okulda anlamadığı bir takım sorulara cevap aramaya başlar.