EBO - İlk Ders.

19 9 1
                                    

'Çocuklar, ben iksir dersi öğretmeniniz Magen Lincoln! Size az çok derste neler öğrenebileceğinizi söyleyeyim. Gerekli eğitimi alıp görünmezlik iksiri yapabilir' Bayan Magen ayağa kalkıp sınıfı gezmeye başladı. 'Veya, kılık değiştirmek için bir iksir yapabilirsiniz.' yavaş adımlarla yürüyordu. 'Bugün ise yapımı kolay bir şeyin iksirini yapacaksınız! Kimler kendini hazır hissediyor?' Tüm sınıftan bir sessizlik geldiğinde Bayan Magen sınıfa bir göz gezdirdi.

'Yok mu?' diyip yanıma yaklaştı. Beni seçecekti sanırım. Yüzümü ekşittim. Tam o sırada dersin başlangıcından önce gördüğüm saçları dağınık olan çocuk konuştu. 'Ben!' diyerek ayağa kalktı. Kafamı çevirip çocuğa baktım. Yanında kıvırcık saçlı bir çocuk daha vardı. Tüm herkes dağınık saçlı çocuğa bakıyordu.

'Harika, adın nedir çocuğum?' Bayan Megan kafasını benden döndürüp çocuğa baktı. Bende arkamı dönerek odaklanmıştım. Çocuk bir bana bakıyor bir de Bayan Magen'e bakıyordu.

'R-Rio Renders.'  Kekeleyerek adını söylemeyi bırakmıştı. Her neyse ne! Beni acayip bir dertten kurtarmıştı. Uykulu ve yorgun halim ile kafamın pek bir şeye bastığını söyleyemezdim.

'Harika, lütfen orta masaya geçer misin?' Rio kendinden emin bakışlarla gitti. Yanında oturan kıvırcık saçlı çocuk anlamsız bakışlar atıyordu. Rio orta masaya geldiğinde bana baktı. Ben de ona bakıp tebessüm ettim. Wanda bana bakıp ne olduğunu sordu. Anlamsızca kafamı salladım. Beni takmayıp önüne döndü. Bayan Magen Rio'nun yanına yavaş adımlarla yürümeye başladığında topuklu ayakkabılarından sesler geliyordu.

'Pekala, masada gördüğün boş iksir şişesini al ve diğer iksir şişesinde ki kudretli su ile birleştir.' Boş iksir şişesi mi? Ne işe yarayacaktı ki böyle olunca? Çenemi koluma yaslayıp olacakları seyrettim. Rio iki şişeyi de aldı.

Boş şişeyi masada ki yeşil mantar suyuna batır çocuğum.' Rio boş şişeyi alıp yeşil mantar suyunun kavanozuna batırdı. Elinde boş mantar suyu olunca Bayan Magen'e baktı.

'Şimdi ikisini karıştır.' Bayan Magen pür dikkat ile Rio'ya baktı. Rio yeşil mantar suyundan bir iki damla kudretli suya damlattı. Açık yeşil halini almıştı. Bayan Magen Rio'ya yaklaşıp elinden Açık yeşil sıvı şişesini aldı.

'Geçebilirsin yerine çocuğum.' Rio ellerini cebine koyarak sırasına döndü. Sırasına oturunca arkama dönüp çaprazımda duran Rio'ya baktım. Kısık bir sesle 'Teşekkür ederim.' dedim. O da ufak bir tebessüm etti. 'Sadece bilimi seviyorum diyelim.' Ne dediğini tam anlamayıp gülümsedim. O da gülümsedi. Biraz bakıştıktan sonra zil çalmıştı. Bayan Magen yüksek sesle bize baktı.

'Pekala, zamanımız yetmedi. Uygulamalı olarak ne olduğunu gösterecektim fakat teneffüs hakkınızı alma hakkım yok bu yüzden hepiniz kudretli su ve mantar suyunun karışımının sonucunu kütüphaneden araştırsın. Telefonlarınız haftasonu tek kullanılabilir, umarım biliyorsunuzdur. Çıkabilirsiniz!' Bayan Magen bizden önce çıkınca tüm sınıf yavaş yavaş boşalmıştı. Wanda çantasını alıp bana baktı. 'Acayip sıkıldım.' diyip çantasını aldı. Kapıdan çıkarken gelmediğimi fark etti. Bana bakıp kaşını kaldırdı.

'G-Geleceğim bir dakika.' Wanda kapıdan çıkınca Rio'ya baktım.

'Tekrar teşekkür ederim bu arada.' dedim. Gülümsedi, gülümsedim. Çantamı alıp kapıya doğru yürüdüm. O sırada arkadaşı ile konuşmasını duydum.

'Dünya'dan Rio'ya...' demişti arkadaşı.

'Kapat çeneni Kai.' dedi Rio. Bunu derken sesi ne yüksek ne azdı.

'Ağzının suyu akmış...' Peki, daha fazla duyarsam cidden yanlış anlaşılırdım. Hızlı adımlarla Wanda'ya yetişmeye çalıştım.

'Wanda, dur!'

😘 Bölüm Sonu 😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Enka Büyü Okulu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin