|044|

150 6 8
                                    

nazywam się Tosia i szukam przyjaciółki/przyjaciela mniej-więcej w wieku od 11 do 14 lat. jestem baranem, moim ascendentem jest rak, a chińskim znakiem zodiaku bawół. ‚cierpię' na bezsenność, jednak termin „cierpieć" mi nie odpowiada z powodu takiego, że ja się cieszę, iż mam więcej czasu na czytanie. jestem na ogół introwertyczną i aspołeczną osobą, wolę po prostu stare śmieci i ciszę. nie interesują mnie znajomości na chwilę, bo to denne. jestem spokojna i nie popieram zbytnio ludzi, którzy robią dramę o byle gówno. nie jestem typową nudziarą, spokojnie, mam ciekawe życie i wiele pasji, zainteresowań, więc zawsze znajdę coś do rozwinięcia konwersacji. jednak mimo mojej neutralnej i spokojnej strony, nadal jestem jakkolwiek ognistym znakiem zodiaku, nienawidzę przeszkadzania mi spamiąc, gdy oglądam; spamienia, bo nie odpisuję, ponieważ jednak mam jakiś powód by nie odpisać; wolnego chodzenia; pracowania w grupach. jestem urodzoną indywidualistką. mam zaplanowane życie po ostatni guzik, więc wszystko co robię, było już przewidziane przeze mnie. kocham dobrą ortografię, interpunkcja nie jest jakoś ważna. kocham zimne kraje; książki; horrory; kryminały; anime; kpop; cpop; cdramy; kdramy; yaoi & shounen ai; drarry; snarry; oglądanie całego anime/serialu na raz. tak poza tym, jestem częściowo chrześcijanką, lecz mimo tego, nie popieram tego, co kościół wyprawia. jednak największym bogiem, osobą w którą wierzę, jestem ja.



🌌 𝖯𝗈𝗓𝗇𝖺𝗃𝗆𝗒 𝖲𝗂𝖾̨ 🌌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz