|064|

174 6 3
                                    

Jestem Zosia i mam 12 lat. Szukam przyjaciela/przyjaciółki i chłopaka. Jestem bi, ale raczej nie jestem gotowa na związek z dziewczyną, choć nie wykluczam po bliższym poznaniu się.Wygląd: jasno brązowe (na końcówkach nawet blond) włosy, ciemno zielone oczy, średni nos, duże ust. Ubieram się w stylu soft girlTeraz trochę o moich zainteresowaniach. W grudniu 2019 zaczęłam czytać HP i bardzo się wciągnęłam. Oglądałam wszystkie części, ale książka jednak jest lepsza. Jestem wielką fanką shipu Snily (Severus x Lily) oraz Huna (Harry x Luna). Lubię jazdę na wrotkach i hulajndodze, a także wspinaczkę skałkową (wspinam się amatorsko, bez liny i nisko). Kocham czekoladę. Mój charakter... Ciężka sprawa. Jestem ambiwertykiem połączonym z marzycielem, i prawie nigdy nie umiem powiedzieć ,nie'. Często jestem ironiczna i nadużywam xd. Raczej nie jestem wredna, umiem dotrzymać sekretu. Wymagania dotyczące potencjalnych przyjaciół:- nie mniej niż 10 lat- nie więcej niż 14 lat- jak ktoś lubi i popiera Dudę - wypadwymagania potencjalnego chłopaka - nie mniej niż 11 lat- nie więcej niż 14 lat- najlepiej wyższy (nie trudne - ja mam 140 cm)- jak ktoś lubi i popiera Dudę - wypadto tyle.

mam nadzieję, że ktoś napiszebay! ♡

🌌 𝖯𝗈𝗓𝗇𝖺𝗃𝗆𝗒 𝖲𝗂𝖾̨ 🌌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz