|053|

213 9 4
                                    

Chciałbym/abym poznać znajomego/znajomą albo przyjaciela/przyjaciółkę albo dziewczynę. Mam na imię Mijako i mam 14 lat (15 rocznikowo). Jestem agender i używam głównie they/them ale czasami używam he/she. Jestem introwertykiem więc zależałoby mi na tym żeby osoba z którą piszę trochę podtrzymywała rozmowę. Staram się być miły/a dla innych ale nie zawsze mi wychodzi. Jestem leniwą osobą ale jak się za coś zabiorę to próbuję to zrobić całe i dobrze. W sumie to trochę ciężko mi się piszę o moim charakterze ponieważ nie wiem jak siebie określić. Ogólnie co do zainteresowań interesuje się Star Warsami, Marvelem, anime, serialami (Sherlock, Doctor Who, Torchwood i Good Omens) i kreskówkami (Dragon Prince, She-ra, Voltron, Kipo i Avatar). Lubię też słuchać muzyki głównie Queen, My Chemical Romance, Girl in Red, Arctic Monkeys i Michael Jackson. Często gram w gry między innymi Minecraft, Simsy 4, Roblox, BattleFront 2 i czasami dla skinu kota robota gram w Fortnite. Co do innych zainteresowań to lubię rysować nie wychodzi mi za dobrze ale staram się być w tym lepszy/a i czasami coś brzdęknę (dosłownie) na gitarze. Do tego czytam komiksy, mangi i książki (aktualnie Harry Potter). Z wymagań to chcę poznać osobę która wie jak podtrzymać rozmowę i jest z Warszawy lub okolic albo jeździ na Pyrkon.

🌌 𝖯𝗈𝗓𝗇𝖺𝗃𝗆𝗒 𝖲𝗂𝖾̨ 🌌Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz