Hetedik

3.5K 231 26
                                    

IWAN: Hm? Ne nyúlj a telefonomhoz, be van állítva. 

IWAN: Aha, csak az én hangomat érzékeli. 

IWAN: Egy vidámparknak tűnik. De nem mondták, hogy a közelükben lenne vidámpark. Meg amúgy is teljesen le van pusztulva. 

IWAN: Nem állunk meg, így is késésben vagyunk és még téged sem raktalak ki. 

IWAN: Most nem fogok bemenni hozzátok. De köszi baba. Erre csak egyenesen vezet. 

IWAN: Nem tudom, nem erre kellett volna? Hogy nem tudod, ha erre laktok? 

IWAN: Nézd már meg légyszi. Én sem figyelem, azt hittem szólsz, ha rossz felé megyünk. 

IWAN: GPS vagy térkép, mindegy. 

IWAN: Nehogy már eltévedjünk a semmi közepén! Nézd meg, az enyémen van-e térerő! 

IWAN: Ne szenvedj már, add azt ide! 

IWAN: PICSÁBA! EGY SZARVAS! 

IWAN: KAPASZKODJ! 

IWAN:  ###%$&#42ho zeai620

IWAN: 

IWAN:

IWAN:

IWAN:

IWAN:

IWAN:

HIBAJELENTÉS! Az üzenet(ek) elküldése sikertelen. Kérem próbálja újra később vagy csatlakozzon a hálózatra! 

HIBAJELENTÉS! Probléma az alkalmazással. Szeretné törölni? 

HIBAJELENTÉS! Telefonja elromlott? Szabadítson fel tárhelyet a töredezésmentes működésért vagy indítsa újra a készüléket! 

HIBAJELENTÉS! Energiatakarékos üzemmód bekapcsolva. A telefon újraindul. Kérem ne nyúljon a készülékhez, amíg a folyamat be nem fejeződik! 

KIKAPCSOLÁS. 

CONTACT ✖ befejezett ✖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora