MALFTERYA
Baş melekler
Melekler arasında en yüksek mevkidir, kanat renkleri siyahtır. Melekleri kontrol eder ve düzenin bozulmasını önler, zaman zaman zaman cehenneme gidip kontrol yaparlar. Herhangi bir meleğin kanadı kopacaksa onlar kopartır ve suçlu olup olmadığına onlar karar verir. Tanrı'yı görmemişlerdir.•••••••
Meleklerin başı, yol gösterici ve düzeni sağlayan başmelekler, avucunuzun içi gibi bildiğiniz cenneti, Tanrının meleklerini ve meleklerin Tanrı adına yardım ettiği insanları koruyup kollayacak, onların cezalarına hüküm giydirecek ve onlara iyiliği öğretecek olanlar sizlersiniz. Tanrı sizi diğer meleklerden ayırdı, kanatlarınızı siyah, gücünüzü üstün ve ışığınızı parlak kıldı.
Kardeşlerinizi koruyun, onlara Tanrının çizdiği yolu gösterin ve anlatın, kendilerini keşfetmelerine yardım edin ve dünyevi zevklerden sakının. Onların işledikleri günahlarla kendilerine cehennemin kapılarını açmalarını önleyin. Olurda birisi cehennem ateşinin sebebi, insanların dostu olmuş o günahlardan birine düşerse, cezasını laiği ile yerine getirin. Tanrının sırtlarına bir hediye olarak verdiği kanatları, günahlarını onlara hatırlatacak ve acısını ruhlarında hissettirecek sertlikte koparın ve onların cennetten düşüşlerini izleyin.
~~~~~
İki yıl önce, tam olarak bu tarihte büyük bir haber dünyanın her ülkesinde duyulmuş, aylarca insanlar bu olaydan bahsetmişti. Hala bugün bile tazeliği dinmemiş bir şekilde konuşuluyor, üzerine yürütülen teoriler etrafta dönüp duruyordu.
O günü oldukça net hatırlıyordum çünkü o gün abimle beraber rüyalarımın şehri olan Prag'a adım atmış, o güzel saat kulesini ziyarete gitmiştik. Benim için oldukça mutlu bir gündü çünkü hayatımda ilk defa yurtdışına çıkmıştım ve Prag dünyadaki en güzel şehirlerden biriydi. Günün ilerleyen saatlerinde otel odasına döndüğümüzde açtığımız her kanal, girdiğimiz her internet sitesinde ise bu haber vardı.
Connecticut'da, pamuk fabrikasında çalışan 42 yaşında bir kadın sabaha karşı 7 civarı, gece vardiyasından eve dönerken yolda bir anda bayılmış, uyandığında sergilediği delice hareketler ve gözü dönmüş tavırları sağlık çalışanlarını oldukça şaşırtmıştı.
O günün erken saatlerde gayet normal bir şekilde hayatına devam ediyor olması, bayılıp uyandıktan sonra bir anda delirmesi veya gördüğü herkese saldırmasından çok, söylediği ve anlattığı şeyler herkesin kafasını karıştırmıştı.
Kadın sürekli çok güzel bir şey gördüğünden, gördüğü şeyin büyüleyici etkisinden bahsedip duruyordu. Gördüğü şeyin hayatı boyunca gözlerinin değdiği en güzel şey olduğunu ve onu, o kanatları tekrar görmek istediğini sayıklıyor, gökyüzünde uçan, bembeyaz kanatlara sahip esmer bir kadın gördüğünü söylüyordu. Onu tekrar görmek istediğini, kendini öldürüp onun yanına gitmek istediğini defalarca belirtip hem etrafındaki insanlara hemde kendine zarar vermeye çalışıyordu. Bir çok defa kendini öldürmeye çalışan kadın çok geçmeden bir akıl hastanesine yatırılmış ve herkese durumunun iyi olduğu söylenmişti.
Tabii ki de olay bu kadarla bitmiyordu.
Her gün eve beraber döndüğü iş arkadaşının yanından kaybolmasının yanı sıra, kadının cep telefonunda o andan kalma bir fotoğraf karesi vardı.
Fotoğrafı görmüştüm. Kadrajın sağ üst köşesinde güneş üzerine vurduğu için oldukça bulanık olan, fakat kanatlardan birinin ucunun ve zarif ince bir elin net denilebilecek bir şekilde belli olduğu, gerçekliği tartışılır bir fotoğraftı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FLAWLESS; Aesthete | Taekook
Fanfiction"Fırçamın ucu dokunduğunda beyaz tuvale, kanım bellediğim boya dudaklarını çizicekse, güzel burnundan yol alıp gözlerine geçecekse, her bir kirpiğinde kıvrılacaksa ve ulaştığında güzel kanatlarına, çizecekse cennetin resmini bana, bu sandalyede, par...