1.BÖLÜM

183 11 3
                                    

"Hazel." diyerek içeri girdiğinde ablam,ona baktım.Elinde bir gazete ile bana heyecanla bakıyordu.

"Ne oldu?" dediğimde gazeteyi bana çevirmesiyle gördüğüm haberle birkaç saniye durup çığlık attım.

"MİCHAEL JACKSON TÜRKİYEYE GELİYOR."

Ablamla birlikte çığlık atarak zıpladığımızda birden durup ona baktım.

"Babam izin vermez ki.Hem bilet bulamayız " dediğimde ablam kısa süreli öksürdü ve kollarını bağlayıp bana imayla baktı.

"Ne?" dediğimde bana gazeteci kartını gösterdi.

"Sence bu bilet yerine geçer mi?" dediğinde tekrar bir çığlık attım ve ablama sıkıca sarıldım.

"Hiçbir kuvvet bana kardeşimin hayallerini gerçekleştirecek olanaklar elimde varken yapmama engel olamaz." dediğinde ablama daha da sıkı sarıldım.

************

Ablamla birlikte havaalanına geldiğimizde ablamın nişanlısı Mert abi bizi bekliyordu.Beni görünce yanıma geldi.

"Hazel.Basın hariç buraya kimseyi almıyorlar." dediğinde elimdeki ablamın verdiği fotoğraf makinesini gösterdim.

"Kimse onu görmemi engelleyemez." dediğimde Mert abi gülümsedi ve ablamı kolunun altına aldı.Gazeteciler bir tarafa bakıp koşmaya başladıklarında ablama baktım.O da gittikleri yere bakınca gülümsedi ve bana döndü.

"Hazır mısın bu tarafa geliyor."

Ablamın dediği şeyle kalbim yerinden çıkacak derecede atmaya başlamıştı.

"Hazır değilim." diyerek gazetecilere baktım.Benim tarafıma doğru geldiklerinde arkamı döndüm ve gözlerimi kapattım.

"Michael.Michael buraya." 

Sesler çoğalmaya başlayınca nefesimi tuttum ve gözlerimi kapattım.Hayatım boyunca bu anı beklemiştim ama şu anda buna hazır değildim.Birkaç saniye sonra yere kapaklanmamla gazeteciye baktım.

"Oha oha kör müsün?" dediğimde gazeteci cevap verecekken o korumaların arasından sıyrılıp benim yanıma geldi ve elini uzattı.

"Sorry.Are you ok?" dediğinde şaşkınca ona bakıyordum.Herkes bizi izliyordu.MİCHAEL ŞU ANDA KARŞIMDAYDI VE BANA ELİNİ UZATIYORDU.

"What is your name?" dediğinde kendime geldim ve ona bakarak cevap verdim.

"H-hazel." dediğimde gülümsedi.Allahım çok güzel gülüyor.

"Hazel.Come on get up." deyip elini gösterince elini hafifçe tutup ayağa kalktım.Eli yumuşacık ve pürüzsüzdü.Michael iyi olduğuma emin olduktan sonra elini hafifçe sallayıp ilerlerken ben peşinden bakıyordum.

"Hazel."

Ablamın sesini duyunca ablama baktım ve konuştum.

"Beni tutun bayılıyorum"

Bir Küçücük MoonwalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin