"Lisa hayır.Ben kendimi buna hazır hissetmiyorum."
Mike'ın cevabıyla Lisanın yüzü düşmüştü.Reddettiğini anladığımda hafifçe gülümsedim ve erafa bakındım.Birkaç saniye sonra Mike yanıma gelmişti.
"Eğleniyor musun?"
Mira abla dediğini çevirdiğinde gülümsedim ve başımı salladım.Elini uzattığında ona baktım.
"Benimle dans eder misin?"
Mira ablaya şaşkınca baktığımda gülümseyip omuz silkti.Tekrar ona döndüğümde gülümsedim ve elini tuttum.Hem de ikinci kez.Sahnenin ortasına geldiğimizde konserde olduğu gibi dans etmeye başlamıştık.Bana sarıldığında gülümsedim ve ben de ona sarıldım.Bakışlarım bir anlık Lisanın olduğu yere dönmüştü.Bana sinirle bakıyordu.
"Sen bittin." diyerek boğaz kesme hareketi yaptığında gülümsedim ve dil çıkarttım.
**********
Michaelın doğum gününün üstünden 2 ay geçmişti.Ben de o sırada sesimle ilgili eğitimler almıştım ve Michael'ın bazı konserlerinde yer almıştım.Şimdi de küçük bir misafir geliyordu.Onunla Neverland'e gidecektik.
Misafirimiz geldiğinde onunla Neverland'e gitmek için yola çıktık.Geldiğimizde içimi bir heyecan kaplamıştı.Her moonwalkerın hayali eminim buraya gelmekti ve ben bu hayali şu anda gerçekleştiriyordum.Arabadan indiğimizde çocuklar yanımıza gelip Michael'ı çekmeye başlamıştı.
"Hey hey hey durun."
Onlar ilerlerken ben de onları takip ediyordum. Küçük gölün yanına geldiğimizde çocukları gülmeye başlamışlardı.
"Onu da atın."
Çocuklar bana baktığında ben gerilemeye başlamıştım.
"Hayır öyle bir şey yapmıyorsunuz." dediğimde çocuklar bana bakıp koşmaya başlamışlardı.Tabi ben de geriye doğru. En sonunda çocuklar beni yakaladığında gölün yanına doğru götürmeye başladılar.Michael beni görünce direk göle atlamıştı. Çocuklar gülerek beni göle attıklarında gülerek çığlık attım ve suyun altına girdim.Derin değildi.Hatta dizimden biraz yukarıdaydı.Gözlerimi kısarak çocuklara baktım.
"Küçük canavarlar sizi gelin buraya."
Çocuklar kaçmaya başladığında Michael beni belimden tutup suya soktu.
"İmdaaat adam öldürüyorlarrr."
Çocuklar gülmeye başladığında Mike hızlıca sudan çıkmıştı. Koşmaya başladığında ben de arkasından koşuyordum.
Sonunda yakaladığımda ikimiz de yere düşmüştük.Bana tuhaf bir şekilde baktığında gülmeye başlamıştım.O da güldüğünde ayağa kalktık.O sırada bize doğru gelen Janet'i görmüştüm.Gülümsediğimde bana el sallayıp Mike'ın yanına gitmişti.
"Abi.Turne biletlerinin hepsi tükendi."
"Turne?" dediğimde Mike bana döndü.
"Yani çook çalışmamız ve çok yorulmamız lazım.Fanlarım için en iyisini yapmalıyız.
Düştüm allah kaldır beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçücük Moonwalker
FanfictionOnunla göz göze geldiğim an ona bir kez daha aşık olmam için yetmişti... TELİF HAKLARI HAYALLERİME AİTTİR...