Eve geldiğimde ablamın fotoğraf makinesinden çektiğim fotoğraflara bakıyordum.Çok güzel fotoğraflar yakalamıştım.Annem odama geldiğinde kamerayı hızlıca kapatıp yastığımın altına koydum.
"Hazel.Tek başına burada ne yapıyorsun?" dediğinde yanımdaki kitabı gösterdim.
"Kitap okuyordum anne.Birşey mi oldu?" dediğimde annem kitaba ve bana baktı.
"Baban geldi yemek hazır." dediğinde başımı salladım ve ayağa kalktım.Annem ve ablam mutfakta sofrayı hazırlarken ben de televizyonda haberleri izlemeye başladım.Babam salona geldiğinde ona gülümsedim ve televizyona döndüm.Babam sofraya oturduğu anda televizyondaki haber ile gözlerimi kocaman açtım.
"Michael Jackson Türkiyeye giriş yaptı.Havaalanında alınan görüntüleri ise bir hayli hayran bırakıcı."
Ayağa kalktığımda babam bana baktı.
"Ne oldu niye birden kalktın."
"Iı şey...tuvaletim geldi de." deyip hızlıca tuvaletin olduğu tarafa koştum.Odadan çıktığımda duvara yaslanıp babamı izlemeye başladım.O haberi görmemeli.Yoksa yarınki konsere hayatta beni göndermez.
Kamera görüntüleri verilmeye başladığında ablam içeri girdi ve haberi gördü.Tabağı hızlıca bırakıp yanıma koştu.
"Çabuk fişi çek.Şalteri kapat en iyisi.Hadi çabuk ol." dediğinde hızlıca şartere koştum ve hepsini indirdim.Tam benim görüntülerim verilecekken ışıkların gitmesiyle derin nefes aldım.Birkaç saniye sonra şarteri açtığımda ablam yanıma geldi.
"Şarter mi atmış?" dediğinde başımı salladım ve salona gittim.
"Seninki buraya gelmiş.Onun haberini izlerken elektrik gitti." dediğinde televizyonu açmasıyla nefesimi tuttum.Televizyon açıldığında başka bir haber görmemle derin nefes aldım ve yemeğimi yemeye başladım.
*********
Ablam sayesinde konseri en önden izleme fırsatım olmuştu.En sevdiğim şarkılardan biri çaldığında gülümsedim ve şarkının ritmine kendimi bıraktım.(SARILDIĞI KIZ BİZİMKİ :D)
Michael şarkı söylerken birden beni işaret edip "Buraya gel" dediğinde şaşkınlıkla gözlerimi büyüttüm.Görevliler beni çıkartıp Michael'ın yanına götürdüğünde koşup ona sıkıca sarıldım.O da bana sarıldığında gözlerim dolmuştu.Bu ilk karşılaşmamızdaki duygu değildi.Bu başka bişeydi.Benimle dans etmeye başladığında gülümsedim ve ona eşlik ettim.Görevliler beni içeri götürdüğünde onlara baktım.
"Şarkıdan sonra Michael seninle görüşecek bir yere ayrılma." dediklerinde başımı salladım ve beklemeye başladım.Şarkı bittiğinde Michael yanıma koştu ve gülümseyerek bana baktı.
"Selam." dediğinde ona gülümseyip başımı salladım.Yanında çevirmen vardı.
"Bugün seni şarkı söylerken duydum.Konser alanına girerken benim şarkılarımdan birini söylüyordun."
Merakla bakıp başımı salladığımda gülümsedi ve konuştu.
"Vokalistlerimden biri ağır bir hastalık geçiriyor ve doktorlar bir daha şarkı söyleyemeyeceğini söylediler.Sana teklifim şu.Vokalistim olur musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçücük Moonwalker
FanfictionOnunla göz göze geldiğim an ona bir kez daha aşık olmam için yetmişti... TELİF HAKLARI HAYALLERİME AİTTİR...