7.BÖLÜM

72 6 5
                                    

BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ MİCHAEL'IN ANLATIMIYLA İSTER MİSİNİZ?

"Hadi hazel.Mert hadi durmak yok."

"Ablaaa!" deyip kendimi yere attığımda bizi izleyen Mike ile göz göze gelmiştim.El sallayıp sırıttığımda gülmüştü.

"Hazel!Kalk bakayım ayağa."

Tam kalktığım sırada Lisa'yı görmüştüm.Elinde bir sürü poşet,dergiler ve insanlar vardı.

"Bu Lisa Marie Presley değil mi?" dediğinde ablam başımı salladım.

"Evet o da ne oluyor?" dediğimde Michael dışarı çıkmıştı.Lisa ile sarıldığında onları izliyordum.Onlardan uzakta olduğumuz için beni göremezdi ama ben onları görüyordum.Lisa ile içeri girdiklerinde ablama baktım.

"Koş hemen koş." deyip koşmaya başladığımda ablam da peşimden geliyordu. Kapıya geldiğimde derin nefes alıp kapıyı çaldım.Bir görevli açtığında yavaşça içeriye girdik.Ablamla Mert abi odaya çıkarken ben onların yanına gitmiştim.Lisa beni görünce yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirdi.

"Ah Hazel hoşgeldin. Bende kendime gelinlik bakıyordum Michael'dan yardım istedim.Onun zevkini beğeniyorum."

"Gelinlik?" dediğimde Michael'ın bakışları ikimiz arasında gidip geliyordu.

"Haberin yok mu evleniyoruz."

Ha?Hönk?Ne?Wtf? İçime oturan yumruyla yutkunup öksürdüm ama gitmemişti.Lisa yanıma geldiğinde elindeki dergideki gelinlik modelini gösteriyordu.

"Ben diyorum ki şunu yaptırayım üstüne de tül falan bir şeyler ekleriz duvağım da pürüzsüz beyaz olsun ne dersin?"

Gözlerim Mike'a  çevrildiğinde bizi izlediğini gördüm.

"Hazel" deyip beni dürttüğünde ona baktım.

"Ha şey evet.Bence çok yakışır sana."

Lisa gülümseyip Michael'ın yanına gittiğinde onlara hafifçe gülümsedim ve odama doğru çıktım.Onlara bakmıyordum ama Michael'ın bakışlarını üstümde hissedebilyordum.Odama girdiğimde kapıyı kilitledim ve kapının yanına çöküp derin nefes aldım.Neden böyle olmuştum?

"Ben bu halini biliyorum."

Ablamın sesini birden duyunca irkilmiştim.

"Sen odanda değil miydin?"

"Hayır Mert orada dinleniyor ben sana bakmaya geldim." deyip yanıma eğildi.

"Bu halin bir kere daha olmuştu hatırlıyor musun?"

Anlamazca ablama baktım.

"Yani?"

"Gerizekalı kardeşim.Sen aşık olmuşsun"*

Bir Küçücük MoonwalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin