~Tsukishima Kei szemszöge~
Reggel 6-kor már egyből a szokásos Yamaguchi szerelemes üzeneteire ébredtem, "szeretem" de egy kicsit már sok...
Nagyon kedves hogy érdeklődik irántam de nem nagyon érzem hogy ez így lenne az igazi. Nem csak a távol lét miatt gondolom ezt hanem mert a kis vörös balfasz közelében mindig máshogy érzem magam... Yams-al meg már valahogy nem az igazi. Mindegy majd kitervelek valamit hogy hogyan fogom ezt elmondani neki, remélem meg fog érteni. Végül is a legjobb barátom nem? Csak nem baszhatok el mindent ugye?
Én magam sem hiszem hogy én Tshukishima Kei szerelmi dolgokról gondolkodom... Hát hiába van egy ilyen oldalam. Gyerünk Tsukishima gondolj ki egy tervet! A kis róka még nem fogja megtudni! Igen, igen! Talán esetleg egy sima "szünet" vagy egy kisseb szakítás kellene Yamaguchival hogy legyen időm a Vörös törpét magamba bolondítani. Igen, igen, igen! Ez lesz a terv! Vagy várjunk... Nem, nem, nem a törpének van palija... Az a fekete hajú kis köcsög. Nem baj ha Hinata belém szeret akkor képes lesz szakítani a köcsöggel!!
Igen, Tsukishima Kei kieszelt egy tervet hogy hogyan fogja magába bolondítani a kiszemeltjét... Fura de nagyon fura vagyok még magamnak is! Hehe- vihogtam az ágyamban
-Na de mostmár neki állok zuhanyozni hátha kicsit vissza találok a formámhoz!
Hatalmas lábaimmal elballagtam a fürdőszobához majd levettem egyszál pólomat és alsó gatyámat amiben aludtam, majd megengedtem a hideg vizet. Zuhanyoztam mint egy átlag ember. De hirtelen akaratom ellenére elkezdtem Hinata testéről fantáziálni. Nem akartam de elkezdtem, leállítottam a vizet majd kiléptem a fülkéből és felöltöztem. Kicsit megilyesztett az eset hát mit ne mondjak, ilyen még sosem voltam. Nem tudom mit tegyek, de szerelmes vagyok belé... -BAZDMEG!!!!!- üvöltöttem ki a fürdőből
-BAZDMEG SZERETEM HINATÁT... A KURVA ÉLETBE!!!
-Tehát Yams-al csak pótolni akartam..?-mondtam a leghalkabb hangomon bűbánattal
-Ezt muszály lesz tisztáznom vele holnap!
Ahogy mentem a suliba Hinata és az a barom is csatlakozott. Hinata az út felénél felugrott a nyakába és úgy mentek.-Mi a baj Tsukki. Hehe- kérdezte gúnyosan a feladó- Talán nem az hogy a kis barátod nincs itt?
-Nem.- feleltem komoly hangon
-Akkor miiiiiiiiii?- kérdezte a kis óriás
-Semmi. Nincs semmi baj- mosolygtam rájuk
Mind a két fiú megdöbbent mert még nem láttak mosolyogni, hozzá teszem nem igazi mosoly volt. A kis törpe kihasználva az alkalmat a feladó nyakából áthajolt hozzám és elvette a szemüvegem majd előre futottak. Egész nap alig láttam valamit mivel csak edzéseken találkozunk. Az edzés végén csak a kis törpe maradt ott és fenyegetően de vidáman nézett.
-Vissza adod végre?- kérdeztem
-Nem!- mondta nevetve
-Mit akarsz akkor?
-Mit adsz érte? Hehe
-Azért ne legyen nagy a szád- fogtam majd felemeltem a kis törpét.
-Oké, Oké nyugi, nyugi... nyugi-mondta félve
-Holnap rádírok hogy mit kérek cserébe oké?
-Rendben..
-Addig tessék itt van nehogy valami bajod essen hazafelé. DE AZTÁN HALGASS MEG!!!!
-oké tudom.-válaszoltamElindultam haza. Már úgy éreztem elkéne ezt mondani Yams nak szóval elővettem a telefonom és felhívtam.
-Haló?
-Szia Yams itt Tsukki-Sziaaaa, jaj de hiányzoool
-Te is...-...., baj van?
-......, talán kéne egy kicsit beszélgetnünk kéne a Karasunó beli történésekről...-h-hallgatlak?
-Az van hogy lehet tetszik valaki aki ugye hát nem nagyon... nem nagyon te vagy...-..... sz-szóval ezt vegyem úgy hogy... mi=vége?
-én szeretnék a legjobb barátod maradni...
-Én is...-Akkor meg egyezhetünk annyiban hogy megpóbáltuk ezt az egész eggyütt szerelem dolgot de nem sikerült ezért inkább legjobb barátok vagyunk mint előtte?
-Igen.. Tsukki én... örülök hogy meg tudtuk beszélni- hallottam a mosolyt az arcán-rendben, köszi Yams!
-én köszi
-Szia!
-Szio!Oké hát ez egy nagyon fura beszélgetés volt... Már csak Hinatát kell elérnem hogy mit akar. Biztos ki agyalok valami jót bármiből is!
[Szerz. Megj.: Na hát sziasztok, légyszi ne cipőzzetek meg ha nem tetszik nem kell folytatni! Ez az első ilyen anyag amit írok, helyes írási hibákat nézzétek el köszönöm, a 2. Rész kicsit izgalmasabb lesz💎]
YOU ARE READING
Félsz és Szeretlek [Folytatás Alatt :DD]
FanfictionTsukki × Hinata ship TvT Hungarian fanfiction Bc i didn't sew it anywhere T^T Work in progess: Osamu x O.C Jirou x O.C Kirishima x Bakugou