Tsukishima ököl harcai?!

143 9 3
                                    

~mesélő szemszöge~

  A két fiúnak este hatalmas dolgokat kellett kialudnia. Hinatának azt, hogy mit is tett vele az apja. Szegény fiú még mindig nem volt képes ezt feldolgozni. Aztán még meg tudta hogy Kageyama még mindig szereti őt. Nagyon sok dolog történt vele, és ezt a fiú is tudja. Nagyon erősen kapaszkodott és bújt Kei-hez az éjszakában, mintha soha sem láthatná őt újra. Tsukishimának is fel kellett dolgoznia a történteket. Nem bírta elviselni hogy mennyire agyon terhelik szegény szerelmét. Nem bírta elviselni hogy egy másik fiú akarta őt megcsókolni. Félt hogy Hinata, ha Kei nem lett volna jelen bele is ment volna a csókba. De ez természetes. Minden páros akik igazán szeretik egymást néha félnek az ilyen dolgoktól, de tudta Tsukki is hogy nem sok esély van arra hogy Hinata elfogadta volna Kageyama csókját, csak a kis lehetőség ami a rosszat takarja mindig ott van az ember agyában.
-Istenem, annyira sajnálom Sho-chan-mondta Kei. Nem kapott választ csak egy erősebb ölelést és a fiú álmos szuszogását, ami azt jelezte hogy a narancs hajú srác már alszik.
Tsukishima csak felemelte kezét és a fiú arcára tette azt ezzel még közelebb vonva magához. Elkezdte simogatni a fiú arcát majd álomba merültek.

*******

Másnap A szemüveges fiú anyukája csöngetésre lett figyelmes a bejárati ajtó felöl.
-Jó reggelt?-kérdezte a nő
-Jó reggelt, Shoyo-t keresem-forgatta a szemét egy idősebb férfi
-Elnézést, nem engedhetem magát Shoyo-kun közelébe amíg nem tudom hogy kicsoda is maga-fogta meg a tarkóját majd mosolygott kínosan Kei anyukája
-Shoyo apja va-mondta volna a férfi de mire Kei anyja meghallotta azt hogy "apja" megpofozta az embert
-Ne merd magad az apjának nevezni!
-Te kis ribanc-mondta majd arrébb lökte a nőt és besétált a házba- Beszélgetnem kell Shoyo-val szóval ne állj az utamba ribanc-folytatta lenézően, majd felsétált az emeletre és benyitott az első szobába ahol meglátta fiát egy magas, szemüveges srácon feküdni és ölelkezni, a két fiatalabb srác még mindig aludt. Hinata apja nem tudta mit tegyen, annyi düh volt benne. Úgy érezte muszály azt most azonnal kiadnia. Úgy döntöttöt hogy ráugrik a saját fiára és elkezdi folytogatni. Tsukishima sem nézte ezt tétlenül, puszta ököllel, ráadásul csak egy csapással teremtette le a mérges felnőttet szerelméről. Mire a férfi felállt Tsukki lelökte Hinatát az ágyról a szoba egyik srakába majd elé állt jelezve hogy próbálja őr védeni. Hinata apja csak dübörögve futott Tsukishima felé arra gondolva hogy egy gyomros után kifekszik a fiú. Meg is kapta a gyomrost csak hogy Tsukishima nem ájult el hanem csak kicsit hátra lökődött. Most ő következett az ütésben, Hinata apjának nyakát célozta meg, remélve hogy ő tudja kiütni ellenfelét nem pedig fordítva. Az ütés sikerült a férfi a földre került de csak pár másodpercig. Hinata egész végig Tsukishima anyjáért kiabált hogy "segítség" de valószínüleg a nő még mindig a földszinten volt össze esve. Amint Hinata apja felállt ő is kapott egy gyomrost mire újra össze esett de most Kei lábai elé. Felnézett a szemüveges fiúra aki szemeiben gyűlölet, bosszú után vágyakozás és undorodás látszott. A férfi ezt észlelve újra le pillantott a földre majd a földről Tsukishima lábaihoz kapta tekintetét. Beugrott neki a nyeréshez vezető út és kezeivel kigáncsolta Kei-t aki össze esve, fejét beverve alig tudott mozogni hisz Hinata apja rá mászott. A férfi elkezdte folytogatni Tsukishimát, és Hinata sem tudott ez ellen semmit sem tenni. Próbálta leszedni apját szerelméről de a felnőtt csak el lökte őt maguktól. Az apja még be mért pár véres ütést Keinek majd le vette kezeit az elájult fiúról és saját gyermeke felé fordult.

-Soha. Töbett. Ne. Gyere. A házamba.-sorolta Hinata apja a szavakat. Shoyo meg sem tudott szólalni csak könnyei közt rohant párjához és karjai közé ölelte őt-Nem vagy a fiam te mocskos dög-fejezte be az apja a mondanivalóját majd kisétált a házból. Tsukishima anyja rémülten futott fel a lépcsőhöz és mikor bement az első ajtón az emeleten nem tudta elhinni amit lát. A fia véresen feküdt a földön. Nyugodt levegő vétele volt, de nem mozdult. Nem nyitotta ki a szemét. Nem válaszolt az olyan orditásokra szerelmétől hogy "KEI!" vagy hogy "FIAM!" vagy hogy "TSUKKI".

Szerz. Megj.: Sziasztok! Itt is lenne a vissza térés utáni első rész! Nem a leghosszabb, de esemény dús és nekem nagyon tetszik! Nagyon szépen köszönöm az ötletet Iwaizumi_Yuko-tól! A storynak még sok része lesz, most hogy vannak ötletek, és terveim is.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 09, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Félsz és Szeretlek [Folytatás Alatt :DD]Where stories live. Discover now