~Hinata Shouyou szemszöge~
-Hát talán mivel az előbb majdnem megdöntöttél ezért szerintem járunk?
-Nemtudom, ez olyan fura
-Hát ha járni akarsz...
-Igen.
-Oké akkor játszunk egyet!
-ohm oké... mi a játék lényege?-kérdezte rémülten Tsukki
-Én mondok magamról egy tényt és utána te is!
-Oké akkor kezdjük!
-Szeretem a palacsintát.
-Én is szeretem.
-Szeretek kint lenni a szabadban.
-Én bent jobban el szoktam lenni.
-A fortine mehet a kukába.
-A fortnite mehet a pokolba.
-Még csak egy exem volt Kageyama
-Nekem több exem volt.
-utálok tanulni a röpit jobban szeretem.
-szeretek tanulni és röpizni is.
-Szeretlek Tsukishima.
-Szeretlek Hinata.
-Oké ez jó volt!
-Igen, és ez ugye azért volt hogy többet megtudjunk egymásról?
-Igen.
-Oké.
-Na most az új kérdés hogy, hogy fogjuk elmondani a többieknek?
-Nemtudom.. Csak úgy simán.
-Rendben nagyon érthető volt Tsukishima!
-Fogd be mert megbaszlak és az érthetőbb lesz
Ekkor a kezemet a szám elé kaptam mert olyan vörös lettem mint a vadalma.
-Akkor csak simán elmondjuk?- kérdeztem
-Igen.
-Rendben, gyere csináljunk vacsorát!
-Oké, és mit?
-Hát én téged terveztelek felfalni de mit szólaz a palacsintához?-kuncogtam egyet
Láttam rajta hogy kurvára zavarba. jött.
-Na mi van elpirultál négyszemű?
-Nem baka
-Durcis. Na gyere te menjünk.-
Tsukishima egyszer csak felkapott és az ölében vitt le majd a konyha asztalra ültetett és megcsókolt. Elkezdte készíteni a palacsintát de semmi áron sem hagyta hogy leszáljak az asztalról. Néha néha odajött és adott egy-egy puszit de mindig visszarakott amikor lejöttem. Nemtom mi a faszt gondolhatott de egyszer megdobott az egyik tojással az meg széttört.
-TSUKISHIMA!!! MI A FASZ?? SZERENCSÉD HOGY A KURVA SZÜLEIM NINCSENEK ITTHON!
-bocsánat, bocsánat- majd hátra lépett meghajolt és elkezdte feltakarítani.
-sajnálom hogy így letámadtalak..
-nincs mit! Gyere kész a vacsi- és az ölébe ültetett
-most így mit akarsz?- kérdeztem
-megetetlek, imádom amikor falsz
-mh.. oké.
Abban a másodpercben amint kimondtam hogy oké elővette a pálcikát és egy kis falat palacsintát adott a számba és csak nézte ahogy rágok. Nagyon fura volt de ha ez jó neki akkor jó nekem is.
-Imádom amikor falsz...-súgta a fülembe majd megharapta- idővel én is így foglak
Én meg mint egy elcseszett vadalma csak elpirultam és vigyorogtam.
Reggeli után felöltöztem, Tsukki vett egy zuhanyt majd a magával hozott ruháiból fel vette a pólóját és a nadrágját is. A meccs jelmezét nem találta majd be jött a szobámba és arra eszmélt hogy én vagyok benne.~Tsukishima Kei szemszöge~
Úr isten... Olyan aranyos volt legszívesebben halálra öleltem volna de tudtam hogy nem késhetünk ezért elkezdtem lefelé menni majd a kis róka követett. Eggyütt mentünk kézen fogva. Jót beszélgettünk amíg mind a 3-an kínos csendes szemkontaktusba estünk Tanakával a bejárat előtt. 10 néma és kínos perc után Tanaka csak bólintott majd elhagyta az elő udvart. Mi is bementünk, mindenki a maga osztályába akiknek természetesen nem kellett tudnia erről. Majd edzésen hát mi próbáltunk utolsónak maradni de Tanaka mindenképp beszélni akart velünk. Elkezdtünk "csevegni" elmeséltünk neki mindent.
-Hé te kis szemüveges barom!
-igen?!
-Össze töröd a szívét én a csontjaidat!
-rendben.-feleltem mosollyal. Tanaka szépen elhagyta a klub szobát utána mi is kézen fogva bezártuk. Amint beléptünk a terembe nagy csend lett. Csak Kageyama szuszogását lehetett hallani.
-Eggyütt vagyunk!-jelentettem ki magabiztosan.
-I..igen!!-tette hozzá Róka
A többiekkel egy hosszú megbeszélésre vártunk, majd mindenki gratulált. Yams-ot is felhívtam majd ő is kívánt nekünk sok boldogságot. Kageyama csak kifutott. Senki sem ment utána mert kezdödött a játék. Egy idő után ő is vissza jött kisírt szemmel, de ugyan úgy játszott mint eddig.Az edzés után hazamentünk Hinatával, megvacsoráztunk a tegnapról maradt palacsintából majd elmentünk aludni.
[Szerz. Medj.: Hát nem volt nagyon izgalmas de a hosszúsága egész jó lett szóval ezt így itt hagyom, a kövi rész lesz az ami igazán elindítja majd a könyvet szóval jó várakozást💎]
YOU ARE READING
Félsz és Szeretlek [Folytatás Alatt :DD]
FanfictionTsukki × Hinata ship TvT Hungarian fanfiction Bc i didn't sew it anywhere T^T Work in progess: Osamu x O.C Jirou x O.C Kirishima x Bakugou