Hayale Kapılmak. #HelSav (I)

783 36 108
                                    

İtalik yazılı olan replikleri William Shakespeare'in Fırtına adlı oyunundan alıntı yaptım.☝Belirtme ihtiyacı hissettim. Çünkü kaynağa göre oyun değişkenlik gösterebiliyor.

Ayrıca bu feelsi şu kolajlardaki bilgileri kendi kurguma uyarlayarak yazdım. Görmeyen kaldı mı bilmiyorum ama paylaşmak istedim. ❤ Bu arada feels iki parttan oluşuyor. Diğer partını da en yakın zamanda atacağım. Keyifli okumalar.

 Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gözleri sürekli gözlerindeyse sana olan merakındandır; ama gözlerini senden kaçırıyorsa, o gözlerde sana ait bir şeyler vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gözleri sürekli gözlerindeyse sana olan merakındandır; ama gözlerini senden kaçırıyorsa, o gözlerde sana ait bir şeyler vardır."

Dostoyevski.

✒✒✒

Kapı tıklamasına benzeyen bir ses duydu, gözlerini açmaya çalıştı ancak yapamadı. Aynı sesi bir kez daha duyduğunda gözlerini açmayı başardı. Başını kaldırdı, karşısındaki Akça'yı gördü.

"Savaş finaller var diye bir şey demedim ama senin bu hâlin hâl değil. Burada uyuyakalmalar, şaşırmalar, dalgın dalgın gezmeler..."

Akça, Savaş'ın kollarını masadan çekip tutalan boynunu gevşetmeye çalışmasını izlerken yattığı kısımda duran kitabı gördü.

"Bir de şu kitap..."

Savaş kitaba baktı. Yüzünde bir gülümseme oluştu. Akça konuşmaya devam ediyordu.

"Ben de Shakespeare severim ama senin bu piyesle ne alıp veremediğini anlamıyorum."

Savaş uyku mahmurluğunu üzerinden atmaya başladı, kaşlarını çattı.

"Sana ne lan? Seviyorum okuyorum işte. Niçin geldin?"

Akça yüzünü buruşturdu, elindeki defteri masaya koydu.

"Hani sen para kazanmak için burada çalışıyorsun ben de dünyanın en mükemmel arkadaşı olarak not alıyorum ya. Unuttun mu? Notlarını getirmek için geldim."

Savaş gözünü ovuşturdu, defteri açıp göz gezdirdi. Konularda çok fazla geride değildi. Boğazını temizleyip daha nazik bir ses tonuyla, "Sağ ol" dedi. Akça yarım ağız güldü. Savaş'la çok yakın arkadaş olduklarından ilk uyandığında ne kadar aksi biri olduğunu birçok kez tecrübe etmişti, artık takılmıyordu. Savaş'a karşı borçlu hissettiği ve onun gerçekten zor durumda olduğunu bildiği için notlarını seve seve paylaşıyordu. Çünkü Savaş'da kendisine buna benzer bir sürü iyilik yapmıştı. Omuzlarını silkti.

UkteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin