Cool olmak

93 10 0
                                    

Bugün biraz daha madde ekleyeyim dedim.
Nasılsınız? Hayat nasıl geçiyor?
Size de dinlediğim şarkılardan ara sıra medyaya koyuyorum. Şarkı önerilerinizi alabilirim
Siz de aklınıza gelen maddeler olursa ekleyin

Asla etkilendiğini belli etme
Sen sen ol etkilendiğini belli etme

Sosyal medyayı smartphone' dan kullan

anlaşılması zor cümleleriniz ve egzotik bir konuşma tarzınız olsun.

twitter’da sizden övgüyle bahseden tweetleri asla retweet etmeyin.
Facebook’ta çok az Like verin ve her soruya cevap vermeyin. en iyi oran 1/18’dir.

İlham alınacak hikayeler anlatın. bol bol metafor kullanın.

Gözlük kullanmak. özellikle Ray-Ban Wayferer.

Koşmamak. Acele etmemek.
Acele niye edesiniz ki ;))

Dışarıyı çok önemsemediğini göstermek için müzik kulaklığı takmak. Mümkünse iPod Shuffle. Beyaz kulaklık.
Yeni çıkan Bluetoothlu kulaklıklar oldukça kullanışlı. Spor yaparken çok rahat oluyor.

Gereğinden fazla zayıf olmalısınız maddesine inanmıyorum açıkçası.
Hafif kilolu , zayıf , birazcık kilolu olup çok güzel kızlar da var.

Bol kahve. Bir iki sıradışı kitapla çekilmiş fotoğraflar. Eğer kahveyi sevmiyorsanız zorlamayın. Ben şahsen kahveyi çok seviyorum.

sosyal medya yorumlarinizi ingilizce karakterlerle yazın

espri yapın ama fazla gülmeyin.

Dişler saçlar tırnaklar çok önemli. Yağlı saçlar ve kepekli saçlar için bakım yapmalı diğer türlü görüntünüz hoş olmaz. Tırnaklar için de bakım önemli. Dişler zaten her gün fırçalanması gerekiyor.

Her zaman kurallara uymayın. Ve bunu da çok önemsemeyin.


sosyal medyada fazla “online” olmayın.

sanata ilgi duy. bir kaç tablo ve ressam hakkında derinlemesine bilgi sahibi ol. bazen günlük konuşmalar içinde bunlara atıf yap. (ör.1: isanın son akşam yemeğindeyiz gibi hissediyorum bu akşam. ör. 2: Van gogh’un ay çiçekleri gibi solmuşsun hayatım ve bu halinle senin Van gogh’un olmak isterim.)

Yorumlarınızı bekliyorum ,beğenmeyi unutmayın 💜

Okulda Cool OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin