Cool

66 10 0
                                    

tabiki tv izlememelisin. etrafındaki kişiler dizilerden konuşmaya başlayınca kendini patagonyada pasaportunu yitirmiş bir yabancı gibi hissetmelisin.
Bu madde özellikle klişe diziler için geçerlidir. Tv programı olarak Esra Erol ne bileyim bu gibi programları kastediyorum arkadaşlar.

aşkından ölsen bile sevdiğin kıza yazmamalısın, sohbetin az ve öz olmalı. Yazmamalısın derken hiç yazma demiyorum. Dakika başı yazmamalısın demek istiyorum arkadaşlar.

cool olmaktan bahsedilince, kul olmayı örnek verip gereksiz bir karşılaştırma içine girme.

sesiniz hep sabah yeni uyanmışsınız gibi olmalı. Tabii bu erkekler için daha çok geçerli.

sevdiğin şeyler hakkında nadiren, sevmediğin şeyler hakkında hiç konuşma.

Konuşurken ve yazarken bilinçakışı tekniği kullanmalısın.

her cümlenin sonuna nokta koymalısın.

cool olmak merak uyandırmak, ilginç olmak, zen felsefesine sahip olmak demektir.

minimalist olun.

less is more üzerine kafa yorun.

en az bir iki konferansta konuşma yapmış olun. sunum yapmaktan korkmayın. sunumlarınızda beni takip edin vs demeyin. sunumunuzu sade, kısa ve etkileyici yapın.

kareli gömlek, beyaz tişört, siyah ceket, dar kot giyin.

mutlaka pahalı bir saatin olmalı ve saatinizin tüm özelliklerini bilmelisin. (gramer kurallarını çok önemseme. bol bol hatalı ve eksik cümle yaz. eksikler ve hatalar daha çok akılda kalır. ama asla kelimeleri yanlış yazma. bir harf bile şaşmasın. )

not defterin ve kalemin hep yanında olmalı. arasıra not almalısın.

havaalanına asla saatinde gitmemelisin. boarding'e 15 kala havaalnında olsan yeter.

Gizemli ol. Herşeyin bilinmesin. Bilinmeyen sırlarla dolu biri olmalısın.

Spiritual ol.Genel olarak, ruhunu huzura kavuşturmayı bilen, iç dünyasında kendisi ile barışık olmayı seçen ve düşünce biçiminde pozitifliği benimsemiş kişiler için kullanılan bir sıfattır.

Arasıra gözden kaybol. İnterrail yap. Yurtdışında oku. Yurtdışında okumaya mecbur değilsiniz. Farklı yerlere gidip gezmelisiniz. Manzara fotoğrafı selfilerden çok olmalı. Farklı manzara yer fotoğrafları paylaşmalısınız.

Uluslararası arkadaşlar edin. Farklı kültürlere açık olun. Yeni kültürler öğrenin.

Okulda Cool OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin