Telafi eğitimm ;p

53 10 5
                                    

Yaklaşık telafi eğitimine iki üç hafta kaldı. Düşünceleriniz nedir

Telafi eğitime gerek yoktu. Canlı dersler zaten okul gibiydi. Her gün en az dört ders ve bi ara altı ders olan dersleri sayarsak okula gitmesek de olur.
Derse girilmediginde veliye mesaj gitmesi zaten ayrı bir güzellikti.

Yani evdeydim ama hala sabahın erken saatlerinde başlayan derslere uyanmak baya zordu . Tabii yatarken yemek yerken bir şeyler atıştırırken ders dinlemek de güzeldi. Yalnız o ses açma tuşu yok mu yanlışlıkla açmamak gerek. Yemek yediğinizi çaktırmayın.

Yazın güneşli güzel bir günde okula gitmek hakkında ne düşünüyorsunuz?,

O alışverişler geziler piknikler etkinlikler iptal ,okul yoluna doğru kara kara düşünen liseliler grubu olarak gideceğiz.
İlkokullar için hava hoş valla :) Onların öyle bir gitme ihtimali bile yok .

Telafi eğitimine gideceğiz . Peki değiştiniz mi hiç?
Saç uzatanlar

Saç rengini değiştirenler

Sakal bırakanlar

Kilo alan veya verenler
...

Telafi eğitiminde forma giyilmeyecek diye biliyorum. En azından bizim okulda öyle olacak.

Bakalım nasıl olacak ben de öğrenince yazarım.
Okul değiştiren var mı?

Kaçıncı sınıfa geçtiniz?

En zor kaçıncı sınıf sizce 😂

Zaman hızla geçiyor keyif almaya bakın.
Şu an mükemmel bir yerdeyim ve sizlere yazı yazıyorum. Yeşillik bir parkta kamelyada yan taraftaki kamelyada gitar ve şarkı sesi ile yazıyorum.
Gitar çalmayı istemiştim ama pek vaktim olmadı
Gitar çalanınız var mı
Keman ve piyano da çalabilmek isterdim.

Benim yeteneğim de resim çizmek :)
Çizmeyi seviyorum küçüklükten beri yapıyorum. Belki bi ara çizimlerimi atarım. Sizler de yaptıklarınız resimleri gönderebilirsiniz.

Ne de olsa cool olmak da bir yetenek ister :))

İstediğiniz konu varsa yazabilirsiniz
Önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum 💙

Okulda Cool OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin