m

2.2K 243 63
                                    

feelelix
chris

böyle yapma

lütfen..

buradaki doktorlar bir şey yapamıyorsa başka yere gideriz

babamın bir arkadaşı avustralya'da doktor

kaza yapmadan önce, onunla tanışmıştım

çok iyi biri ve benim tanıdığım olduğun için seninle daha yakından ilgilenecektir

lütfen düşün..

tıpkı ailemi ve sesimi kaybettiğim gibi seni de kaybetmek istemiyorum

bhancang
yongbok..

üç ayım var

sence hangi doktor yaşamamı sağlayabilir?

ilik kanseri teşhisi koyulduğundan beri uygun iliği arıyoruz

bu kadar zamandır bulamadığımız şeyi oraya gittiğimiz zaman mı bulacağız?

feelelix
belki orada çıkacak uygun ilik..

neden hemen kötü düşünüyorsun?

lütfen, benim için..

yokluğuna alışmak istemiyorum chris..

bhancang
tamam

yarın yola çıkarız

yanına birkaç kıyafet al

hemen dönemeyiz

feelelix
okul ne olacak?

bhancang
sikerim okulunu|

sağlık sorunu olduğunu söyler izin alırız, bir şey olmaz

bay choi anlayışlıdır

hazırlan, yarın sabah seni evinden alırım

feelelix
peki

seni seviyorum

bhancang
ben de öyle

ben de seni seviyorum

görüldü 23:08

***

sabah saat 08.00'di. ikilinin uçağı 09.30'da kalkacaktı ve şu an el ele okula yürüyorlardı. müdürleri olan bay choi okula ilk başladıkları seneden beri onların eşcinsel olduğunu biliyordu ve hep destek olmuştu. okullarındaki çoğu kişi homofobikti fakat biseksüel öğrenciler de mevcuttu.

büyük bahçeye giriş yaptıklarında, muhtemelen zil çalmıştı. girişte oturan öğrenci, nöbetçi olmalıydı. bang chan, felix'in elindeki valizi çekerek masanın yanına bıraktı ve kendi valizini de yanına. derin bir nefes alarak felix'in elini daha sıkı kavradı ve müdürün odasına ilerlediler. bir süre durup, elini yavaşça kaldırdı ve kapıyı çalıp 'gel.' komutunu alana kadar bekledi. bay choi giren kişilerle kocaman gülümsemiş tek eliyle masasına dayanmış koltukları göstererek oturmaları söylemişti. çift karşılıklı oturduğunda bang chan derin bir nefes aldı ve gözlerini müdüre çevirdi.

"efendim.. bizim yaklaşık bir haftalığına avustralya'ya gitmemiz gerekiyor, ciddi bir sağlık sorunum var ve size bunu bildirmeden gitmek istemedik. yongbok'un yâni felix'in babasının bir arkadaşı orada doktormuş ve bana yardım edebileceğini düşünüyoruz. sizden ricam ikimize de bir haftalık süre tanımanız, eğer uygun iliği bulamazsak.. felix geri dönecek, ben ise orada kalacağım ve.." derin bir iç çekti ve ona şaşkınca bakan sevgilisine çevirdi bakışlarını, böyle konuşmamışlardı. "ve ölümümü bekleyeceğim."

bay choi bir karış açılmış ağzıyla genci dinlemişti. rahatsızlığından haberi vardı fakat bu derece ciddi olduğunu bilmiyordu. derin bir nefes alıp, başını öne eğdi ve bir süre öylece bekledi.

"chan, bu bir sağlık sorunu ve benim size izin vermekten başka şansım yok. orada bir hafta değil belki de bir ay kalmanız gerekecek, bunu günle sınırlı tutamayız. biliyorsun ve bu durumun içindesin. ilik kanseri çok ciddi bir hastalık, bunu söylemek istemezdim ama koskoca güney kore'de bulamadığınız iliği oraya gidince nasıl bulacaksınız?"

"ben de öyle söyledim.. ama dinlemiyor ki." hafifçe güldü ve gözyaşlarını akıtmaya başlamış, kırmızı burunlu sevgilisine baktı ardından tekrar bay choi'ye döndü. "yâni, izin veriyor musunuz?"

bay choi başını olumlu anlamda yavaşça salladı ve önündeki dosyalara bir şeyler yazdı. başını kaldırıp gençlere baktı ve güldü.

"hâlâ burada mısınız? uçağınız kaçacak, hadi yürüyün." bang chan hafifçe güldü ve ayağa kalkıp, teşekkür manâsında eğildi. felix'de aynı hareketi tekrarladı ve odadan çıktılar. valizlerini aldıktan sonra okuldan ayrıldılar ve bir taksi tutup havaalanına ilerlemeye başladılar.

•••

evt arkadaslar bu bolumu zorla yazdim
aklima hicbir sey gelmiyo
kitabi kaldirasim var
kac kisiden linc yerim?
ayrica aklimda soft bir bitis var
degistiriyim mi yoksa mutlu son mu olsn?
yorum yapin
satir arasi yorum istiyom
tsk od bb <3

four leaf clover | chanlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin