[1]
One thing I learned in life: Don't force yourself to those who doesn't want you. Go on. Find yourse;f and let them miss what it feels like to be with you..
[2]
Ang PAG-IBIG ay parang UTOT! Napakahirap itago at pag ibinuga mo ang kinikimkim ng damdamin, maaamoy ng lahat kahit di ka umaamin.
[3]
FAITH sees the INVISEBLE, believes the UNBELIEVABLE, and receives the IMPOSSIBLE!
[4]
The busy mind can't breed evil thoughts.
[5]
Meet a guy with PLANS and AMBITION. Not an immature boy on a pussy-hit mission.
[6]
I don't like sweet person. I like the sadist one!
[7]
Speak LESS, act MORE!
[8]
Ang puthaw MUTAYA. Ang dahon MALAYA. Pero ang gugma sa Ginoo, bisan unsa pa ta ka makasasala, dili jud MAWALA.
[9]
BAD attitude can destroy PRETTY face!
[10]
People who laughed so hard at their own jokes that they can't even finish the joke because they are already laughing so hard are my FAVORITE KIND OF PEOPLE!
[11]
No relationship is ever a waste of time. If it didn't bring you what you want, it taught you what you DON'T want.
[12]
Di man gani effective ang Cherifer, ambak pa kaha karong new year?
[13]
Marami parin talagang lalaking SERYOSO. Hindi niyo lang napapansin kasi hindi naman sila GWAPO!
[14]
Dear crush, kung camera lang ang mata ko, MEMORY FULL na to sa sobrang dami ng STOLEN SHOTS mo!
[15]
Kiligon man galing ko sa uban, pero sa imo rajud ni nibuto akong dughan.
[16]
Wag kang mag-alala kung meron akong ka-text na iba! NUMBER ko lang ang nasa kanila. Pero yung PUSO ko, nasayo na.
[17]
Mahalin mo lang ako ng TOTOO, sabay nating panghahawakan ang mga salitang, "MAGTATAGAL TAYO!"
[18]
Satisfy a person who expects a SMILE from you, rather than surprising the person who NEVER expected anything.
[19]
A GOOD friend listens to your adventures. A BEST friend makes them with you.
[20]
You can't judge anyone's choice without knowing their reason.
~~~
#FactAboutMe: Hindi mahilig sa maanghang. Mahilig ako sa mga sweets at salty foods.
GREETINGS: HAPPY NEW YEAR EVERYONE! :D Ilang oras nalang! Yiiieeehhh!!! ^_^ Saranghae! :*
BINABASA MO ANG
AWESOME QUOTES
Random"AWESOME QUOTES" Ang matamaan? Huwag magagalit! :P Author: ElyMaknae POSTED: December 11, 2014