Canlarım selaaaamm! Bugün yepyeni hikaye ile karşınızdayım kısa kısa hikayeler bu hikayeden sonra Neftah yazmayacağım yeni hikayem olan "devils" bu hikayeden sonra yayıma girecek" bana ilham veren irem'e teşekkür ediyorum ❤❤ ve ilk bölüme başlıyorumm.
Not 📝: lütfen oy verin oylarınız benim için önemlidir!! Her bir bölüm için röportaj yapacağım burdan veya özelden bana yazarsanız sevinirim.
.
.
.
.
.
Bölüm 1. :kısa kurgu:
(geçen senden bahsediyoruz)
Tahirden:
Sabah gene başka bir kadınla açtım gözümü. Evet Nefes'i aldattıyorum(sövme time) o kızda uyandığında "günaydın canım" dedi "günaydın" diyip göz kırptım, oda üstüme çıkmıştı ve odayı nefes alış-verişimiz ve inlemelerimiz kaplmıştı.(şuan Tahir'den igrenmeyen var mı?)
Nefes'ten:(masum Nefes'ten)
Sabah Tahir'i düşünerek kalktım kendime güzel bir kahvaltı hazırladım diyeceğim ama maalesef sadece mentollü sigara 🚬ve filtre kahve ile sabah kahvaltımı yapıyorum mükemmel değil mi ama. Sigaram bitince ayağımla söndürdüm. Üstümü giyip hemen dışarı attım kendimi. Sahile doğru yürüdüm arkamdan biri geliyordu sabahın 05.30'da hemen her zamanki banka oturdum ve deniz sesini dinlemeye başladım önüme bir demet çiçek ile Tahir çıktı hemen ayağa kalkıp sımsıkı sarıldım kısa ama anlamlı öpücük kondurdum.
Yazardan:
Kirli Tahire. Evet kirli, kirli değil mi Tahir? Nefes'i bir oyun için bekletmiyormuydu................................................
•Şimdiki zaman•
Sabah tahirle sarmaş dolaş uyandım.Yüzünün heryerini öpmeye başladım Tahir uyanıp gülmeye başladı
-öpücük canavarı uyandıı (herksi open pic tahir uyandıı 🤢) ve şimdi nefesin heryerini yiyecek (pickurusu tahir) hemen sozunu kestim
-Evlenmeden asla olmaz Tahir "GÜNAH"
-Aferin, seni denedim güzel hatunum benim. Nefes güler ve yataktan kalkip kahvaltı hazırlamak için aşağı iner. Tahir ise Nefes'e yaptığı herşey için çok pişmandır.Nefes: Tahir! Der ağlamaklı bir sesle.
İşte Tahir'in korktuğu şey başına gelmişti koşarak aşağı indi
-"Nefes'im ne oldu?"
- s-sen beni kaç seneden beri al-datıyorsun? . Tahir susmuştu, Nefes Tahir'in yanına gidip göğüsünr vurmaya başladı bağırarak konuşmaya başladı "inanmadım, doğruymuş sustun yapmadım demedin. Söyle kaç kişiyi altına aldın?"
"N-nefes" "nE" "ben seni 2 seneden beri sevmiyordum. Ama brn sana şimdi deliler gibi aşığım. Seni ilk gördüğümde iddiaya girdik bir arkadaşla o dediki bu kızı tavla........... Dedi seni ilk gördüğümde bu kız tam benlik dedim o zaman seni hiç sevmedim ama şimdi dediğim gibi sana deliler gibi aşığım!!
Nefes: çık git
Tahir: ne?
Nefes: duydun işte sen beni aldattım Tahir seni Allah affetsin ben o kadar büyük değilim Ben Affetsem Allah affeder mi bilmem ama şunu iyi bilirim seni asla sevmegeceğim tahir kaleli.
Ufak bir sessizlikten sonra Nefes konuşmaya devam eder"Düşünsene Tahir sen beni seviyorsun ben seni 1 sene aldatıyorum ve kirli bedenimle seni öpüyorum nr yaparsın?Tahir sustu susmalıydı da çünkü daha fazla yerin dibine girmemeliydi değil mi? TAHİR KALELİ yediremezdi.
Her bölüm 2 gün sonra gelecek röportaj yapıcam gençler nasıl bir röportaj bu diyenler için hemen söylüyorum tahire sorular tahir cevaplayacak nefese sorucaksınız nefes cevaplıyacak böyle her bölüm için geçerli dediğim gibi!!