Selam!
(Dikkat! Bu bölümde benim bile korkmama neden olan fotoğraflar ve yazılar bulunmaktadır. Korkan varsa okumasın.)
Başlamadan önce smile dog diğer cplerin aksine +16 dır. Bunu göz önünde bulundurarak okuyun.
Pekiii
*Smile dog kimdir?
*Gerçek fotoğrafı nerdedir?
*Smile dog gerçekmidir?
*Smile dog jeff the killerın köpeğimi?
Smile dog bir köpeğin fotoğrafıdır ve tek bir fotoğraf 400 kişinin canına mal olmuştur. Söylentiye göre bu köpeğin fotoğrafını görenler hayal ve gerçeği ayırt edemez. Sürekli kabus görürler. Delirirler ve şizofren olacak kadar kafayı yeme aşamasına gelirler en sonundada intihar ederler.
Ondan kurtulmanın tek yoluda şunu yaymak:
"İ spread the world"
İkinci olarak smile dogun gerçek fotoğrafı yasaklanmıştır ve hiç bir sitede bulunmamaktadır.
Deep web dışında...
Gerçek fotoğrafa benzer medaydaki gibi fotoğraflar vardır. Ve onlar her ne kadar korkunç olsa bile gerçeğinin yanından bile geçemez.
Evet kesinlikle tırstığımdan en alta geçmedim canım ne alakası var (yukardaki metni okuyun ben tekrar yazmaya üşendim)
qwq
Gel gelelim smile dog jeff the killerın köpeğidir mevzusuna...
Her ne kadar bende bunu sevsemde ne yazıkki bu bilgi canon bir bilgidir.
Smile dog jeffin köpeği değil yani-Jeff smile dogun köpeği dvsbbsjsjd
Son olarak smileyın gerçek olma ihtimali çok yüksek çünkü mavi balina gibi bir oyunda bile yüzbinlerce kişi öldü. Eğer bu bir cp olsaydı bunada yalan derdiniz?
Ve bir fotoğraf,bir yazı veya bir film aşırı derecede korkutucu ola bilir. Eğer öyle olursa devlet tarafından yasaklanır. Yinede ola bilir.
"İnsan oğlu her şeye kafi"
Smile dogun fotoğrafıda yasaklanmadan önce çok uzun bir süre kalmadığı söyleniyor?
Ve bu uzun zaman önceydi.Ben smile dog kesin yok demiyorum. Bir gün bilgisayarınıza gelecek olan bir linkte onun gerçek fotoğrafını göremezsinizde demiyorum. Sadece şunu diyorum
"Ya gerçekse?"
(CreepyOtaku-Chann tüm kitaba ısrarla inanmayan kankam bile ona inanıyor sizde inanın lan!!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypastalar Gerçek mi?
HorrorBaşlığı hafife alıp geçme. Bu kitabı okuduktan sonra kafanda bir soru işareti kalıcak.