(Medya: Ben drowned)
Selam!- ve ben drowned abimizi tanımayan arkadaşları kitabın dışına alalım çünküü bu bölümden %99 bir şey anlamazlar.
Ki bence hepiniz tanıyorsunuz?
Pekii
*Ben drowned kimdir/nedir?
* Hikayesi tam olarak nedir?
*Gerçekten Cleverbottamıdır?
Şimdii öncelikle smile dog- smile dog ne alaka lan elimde olmadan yazdım;-;
Öncelikle ben drowned kimdir nedir!?
Ben Drowned (aslen Haunted Majora'nın Mask Kartuşu [4] olarak yayınlandı),Alexander D. "Jadusable" Hall tarafından oluşturulanüç bölümlü bir multimedya alternatif gerçeklik oyunu (ARG) web dizisidir . Bir şekilde Kaynak creepypasta 2000 dayalı aksiyon macera oyunu Zelda Efsanesi: majöre Maskesi ve 2010'dan 2011'e Hall tarafından yayınlanan, dizi yıkarak ve ortak oynuyor tanınır mecaz ve creepypasta temaları ve Legend of Zelda serisinin . ~wikipedia~
Kısaca web dizisidir.
-Peki yazar madem web dizisi o zaman gerçekte değil hadi ben gidiom byy-
Yazar: *omzunu tutar* peki bu beni durdururmu?
Durdurmaz!
Ben drowned ın yazarı judusable ola bilir ama şuna dikkat çekelim
Neyinin yazarı :D?
Web dizisinin!!!
Ama ben drowned sadece bir Web dizisimi?
Kesinlikle hayır!!
Ben drowned çoğu arkadaşında bildiği üzere legend of zeldanın majora Masky oyunundaki hacklenmiş bir oyun kasedidir.
Söylentiye göre o oyunu açıp oynayan kişi majora maskın tam tersini(!) yani hacklenmiş versiyonunu oynar.
Hacklenmiş oyun nedir diye soracak olursanız genelde insanlara eşek şakası yada korkutmak amacıyla yapılan ve kendisinden sadece 1 örnek bulunan bozuk saya bileceğimiz oyunlardır.
Bozuk derken yani tamamen oynayacağınız oyunun tersini oynayacaksınız.
Tabi creepypasta dururmu bu oyunları hemen fandomlarına eklemişler.
Mesela bazı örnekleri;
-Sonic exe
-Lost silver (pokemon)
- Mario exe
Vee ben drowned
Neyse konuya dönelim
Benim araştırmalarım ve kendi kişisel görüşüme göre
ben drowned gerçek!
Ama sadece hacklenmiş bir oyun. Yani oyunun içinden çıkarak sizi öldürmez. Öldüremez.
Eğer hala inanmıyorsanız şu videoyu izleyin:
Alın size ben drowned :D
Şimdi gel gelelim cleverbotaaa
Bence(!)
Ben drowned cleverbota değil. Bu biraz mantıksız.
Şimdi eğer oyunu bilgisayarda oynasaydınız -ki genelde play stationda oynanıyor- o oyunun içindeki akıllı virüs - hackerların yaptığı- ordan diğer verilere ulaşa bilirdi.
Ki ben akıllı virüs diğe bir şey duymadım ama o tarz şeyler var.
Ama pastadaki gibi play stationda oynanmasına rağmen cleverbota girip her şeyi bilmesi... Bence biraz mantıksız..
Ben ben drowned kesin gerçek demiyorum... Bir gün alacağınız majora mask oyunundada o çıkmayacakta demiyorum. Sadece şunu diyorum:
"-Ya gerçekse?"
ala tatlı uwu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypastalar Gerçek mi?
HorrorBaşlığı hafife alıp geçme. Bu kitabı okuduktan sonra kafanda bir soru işareti kalıcak.