Armless B.O.B

603 43 228
                                    

Bu günki konumuz armless B.O.B

Sorularımızı soralım;

*Armless B.O.B kimdir?

*Kurbanlarını nasıl öldürür?

*Armless B.O.B un o fotoğrafı gerçekmidir?

*Onun hakkındaki teoriler nelerdir?

*Armless B.O.B gerçekmi?

Öncelikle Armless B.O.B genellikle ormanın derinliklerine görülen kolsuz ve çıplak bir adam olarak anlatılır.

Armless B.O.Bun kolları olmadığı için genelde ayak tırnakları ile adam öldürür.

Rakein tırnakları gibi armless B.O.Bunda ayak tırnakları vardır.

!Ama!

Armless B.O.B insan üstü bir güce sahip.  Şöyleki bir tekmeyle bile midenizi patlata bilir. Çok ama çok hızlı koşa bilir. Bu özellikler aklımıza şunu getiriyor:

"Armless B.O.B hortlakmı?"

Hortlaklarda tıpkı üste anlattığım gibi çok hızlı koşa bilirler ve insan üstü güce sahiptirler.

(Şimdi akla "hortlaklar gerçek mi?" Sorusu geliyor. Onun içinde kanıtlarım var ama şimdi anlatsam hem konudan çıkar hemde çook uzun sürer buda sadece bi teori yani)

Armless B.O.B u rakeye benzeten çok insan var. Sonuçta öldürüş şekilleri azda olsa benziyor.

Ama bu benzetme gerçekten çok saçma çünkü armless bob aptaldır.

Gerçekten aptal.

Şöyleki öldürmek ve aptal gibi gülmek dışında hiç bir şey bilmez.

Çok iyi dövüşür ama strateji veya plan kuramaz.

Rakenin aksine.

...

B

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

B

u fotoğraf hakkında ne düşünüyorsunuz?

!SAHTE!

Diyen arkadaşları duyar gibiyim. Üzgünüm ama değil

Çünkü bu fotoğrafı medyada paylaşan kişi onu gerçekten gördüğünü idda ediyor.

Anlatığına göre bir gece sevgilisiyle ormana gitmiş. Çift ormanda yürürken sohbete dalıp kendilerini unutmuşlar ve baya ilerlemişler.

Ormanda kaybolur gibi oldukları zaman uzakta gibi olan ama aslında çok yakınlarından gelen bir kahkaha sesi duymuşlar.

Ahmakça bir kahkaha

Bu ses bir katilinki gibi değilde deli (zihinsel engelli) birinin gülüş sesi gibiymiş.

Etraf zifiri karanlıkmış. (Gece yarısı)

Adam telefonunun ışığını açmış ve birden bire karşısında sayıla bilecek kadar dişi olan, insana benzeyen ama gözleri fazla küçük olan bir yaratık görmüşler. Yaratık ışık açılır açılmaz beklenmeyen bir şekilde hızlı koşmaya başlamış ve onlarda son anda bu fotoğrafı çekmiş.

Şimdi. Rakenin kurbanlarının bazı hikayelerini onun bölümünde anlatmıştık öyle değilmi?

Söylenene göre bazı kurbanlar armless B.O.B ada ait olabilir.

Çünkü oda tıpkı rake gibi insanları genellikle tırnakları ile öldürüyor.

Bunun bir kesinatı yok?

Ama!

2003 te hastaneye getirilen (ceset) bir adamın vücudu otopsiye verilmiş. Otopsi sonucunda adamın vahşi bir hayvan tarafından öldürüldüğü kanısına varılmış. Doktorların anlam veremdeiği tek şey adamın vücudundaki kimyasal nedeniyle yanan bölgelermiş.

Armless B.O.B un idrarında kimyasal bulunmaktadır. Bunu unutmayın.

(Evet adamın üstüne işemiş xbxbbd)

İdararında sülfürik asit bulunmaktadır.

Bunu nerden biliyorsun diğe sorulacak olursa

Adamın vücudundan alınan örnekler ve gözlemler sonucu bu kimyasalın  sülfürik asit olduğu kanısına varıldı.

Armless B.O.B un var olduğu düşüncesi çok uzun bir zamandır yok. Yani rakenin aksine 12.yy beri yaşıyor tarzında bir şey yok. Bu yaratık 2000lerin başında ortaya çıktı

Söylenene göre onun bulunduğu(görüldüğü söylenen) ormanlarda genellikle hayvanların parçalanmış cesetlerine ulaşılmıştır.

Aptal olduğu için ondan kaça bilirsiniz ama onunla yarışmanız tam bir aptallık olur dediğim gibi çok hızlı koşa bilir.

Diğer bir konu ise onun hakkındaki teorilerdir.

Bir teoriye göre

Armless B.O.B  bir sendroma sahiptir.

Hatta bu sendrom gerçektede var

(Evet tam 4 saat boyunca araştırdım ama sendromun ismini tekrar bulamadım TwT)

Neyse bu sendromda ne olduğunu anlatalım biraz:

Sendroma sahip kişilerin gözleri boncuk kadar oluyor çünkü göz hücreleri gelişmiyor anne karnındaki haliyle kalıyor. Vede dudakları olmuyor sadece ağız.

İşte az önce sanki yarı yarıya bobun özelliklerini söyledim öyle değil mi?

Ama hayır ben gerçekte insanların sahip olduğu bir sendromu anlattım.

Bu teoriyi kapatmadan önce şunuda söyliyelim:

"Armless B.O.B bir insan"

Evet doğru o bir insan. Bir erkek.

Ve bob rakenin aksine daha çok insana benziyor. Bobun çok fazla hatta hiç fan çizimi yok. Sadece 3-4 tane.

Kollarına gelecek olursak doğuştan kolsuz doğan insanlar var?

Ve bu insanlar sürekli ayaklarını ve bacaklarını kullandığı için o bacaklar normal bir insanınkinden daha güçlü oluyor.

Peki tırnaklar?

Kolu yokki nasıl ayak tırnaklarını kessin:D

Bizim tırnakları 1 hafta kesmeyince hançer gibi oluyor.

Adam hiç kesmemiş.

Bölümü bitirmeden önce bana çokta inandırıcı gelmeyen ama var olma ihtimalide olan bir teoriyi koymak istiyorum:

Dediklerine göre bob doğuştan kolları olmayan vede zihnsel engelli bir çocukmuş. Babası bacakları gelişsin diye sürekli onu kardeşiyle yarıştırıyormuş ve kazanmadığı zaman onu çok sert bir şekilde dövüp

"BOB KAZANMALI!"

Diyormuş.

Bobun "Bob kazanır" sözünü biliyorsunuzdur?

Bu sözün o hikayeden çıkmış ola bileceğini düşünüyorum ama bilgiyi siteden siteye atlarken buldum yani kesin değil fake olma ihtimali çok yüksek.

Ben o kesin yok demiyorum. Bir gece ormanda gezinirken onun ahmakça kahkasını duyup bunun duyacağın son ses olmayacağınıda demiyorum~

Sadece şunu diyorum

"Ya gerçekse"

Creepypastalar Gerçek mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin