Selam!
Şimdi o kadar cp varken neden judgeyi araştırdım diğe merak edenler varsa
Ben you tubede x virusün nerdeyse tüm videolarını izlerken karşıma bir video çıktı.
Video bir haberdi ve kapağında bir adamın gözü full siyahtı. Açıp izledim ve bunun bir virüs olduğunu gördüm. Çok önceden ortaya çıkan bir bir virus. Ama bunda insanların gözleri de kanıyor judgede öyle bir sorun yok ve virüs olamayacak kadar sağlıklı. Yinede bir araştırayım dedim.
Sorularımızı soralım!
* Judge Angel kimdir?
* İnsanları nasıl öldürür?
* O gözlerin gerçek olması mümkünmüdür?
* Judge Angel gerçekmi?
Öncelikle judge angel gerçek bir melek değil^^". O bir insan. Ama doğuştan full siyah gözlere sahip.
Şimdi günümüze kadar kendine bir çok farklı lakap takan yada farklı şekillerde adam öldüren katiler olmuştur.
Judgeninde adam öldürme şekli hiç mantıksız yada imkansız bir şey deği. Kılıçla öldürüyor.
Bu mümkün.
Şimdi gel gelelim judgenin asla doğamayacağını düşünmemize neden olan gözlerine~
Dünya üzerinde bir çok farklı ve insanın bile o kişinin nasıl öyle bir insanın var olduğuna şaşıracağı hastalıklar var.
Örneğin örümcek sendromu (umarım adı doğrudur)var. Hiç duydunuzmu? Çocuğun tam tamına 4 kolu var.
Bazı insanlar tek vücutlu ve iki kafalı olarak doğuyor. Bazıları iki farklı göz rengiyle doğuyor (böyle bir çocuğunuzun olma ihtimali çoook düşük ama). Cin sendromu var öyle doğan kişi küçük bir bahçe cinine benziyor(kulakları keskin kafatası dışa doğru fln)
Daha binlerce hastalık ve !SENDROM! var.
Hatta o kadar çokki bazıları tıpta bile yazmıyor. Hala dünya üzerindeki sendromlar tam olarak bilinmiyor.
Ve bu bilinmeyen sendromlar genelde fakir ülkelerde var.
AMA
Bazı zengin ailelerin çocukları öyle doğunca bulundukları konumu sarsmaması için onu saklıyor ve hayatları boyunca evde gizliyor.
Evet doğru bu sadece judgenin hikayesine özel değil o kadere mahkum edilmiş binlerce çocuk var.
Sendromların tedavisi yoktur ve doğuştan öyledirler.
Gel gelelim judgeye.
Bu zamanda tıp geliştiği için insanlar daha bilinçli. Ama hala böyleleride var.
Judgenin pastasında mantığa aykırı nerdeyse hiç bir şey yok.
İnanın bana judgenin babasının kızına yaptığının tıpa tıp aynısını hatta daha beterini yapan yüzlerce insan var.
Ben judgenin gözlerininde daha tam olarak keşf edilmemiş bir sendrom olduğunu düşünüyorum. Sonuçta judgeyi nerdeyse kimse tam olarak görmeden o kaçıyor.
Ama mantığa aykırı olan tek şey gözlerinin çok iyi görmesi. Sendromlar kötüdür. Yani insanlara iyi değil kötü bir özellik kazandırır.
Ben o kesin gerçek değil demiyorum bir gece yolda yürürken arkanda belirip kendince adaleti sağlamayacakta demiyorum.
Sadece şunu diyorum:
"-Ya gerçekse?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypastalar Gerçek mi?
HorrorBaşlığı hafife alıp geçme. Bu kitabı okuduktan sonra kafanda bir soru işareti kalıcak.