zero

781 62 110
                                    

••• "the unknown fin" ______________________________JM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••
"the unknown fin"
______________________________
JM

"Busan'a vardık! Sonunda!"

Jungkook'un heyecan dolu bağırışının kulaklarıma dolması ile yüzümü ekşilttim "Bizimki de kulak, Jungkook"

Yoongi hyung bize bakmadan arabayı sürmeye devam etti "Resmen küçük bir çocuk..."

Jungkook arka koltuktan neşe ile dışarıyı izlerken gülümsedim, Yoongi hyung haklıydı.

Onu başımla onaylayıp önüme döndüm "Ve çok şirin"

"Çok şirinim değil mi Jimin hyung?"

Dikiz aynasından Jungkook'un tavşan gülümsemesini görebiliyordum. Gülmeye başladığımda gözlerim kısıldı "Güldürme beni! Göremediğimi biliyorsun!"

Yoongi hyung başını iki yana salladı

"Düzeltiyorum, ikiniz de çocuk gibisiniz..."

Arabayı iki katlı villanın önüne park ettiğinde Jungkook arabadan hızla indi, atladı desem yeri olur.

Yavaşça arabadan indiğimde Yoongi hyung da inmişti. Bavulları aldığımızda Jungkook önde, biz arkada villaya doğru yürümeye başladık.

Villanın internette görüldüğünden daha şık ve büyük durduğunu gördüğümde hayranlıkla bakıyordum. Bakışlarım villanın havuzunu bulduğunda ise, yüzümü ekşiltmiştim.

Havuzları sevmezdim. Kim içinde bir sürü canlı yaşayan, mükemmel deniz yerine bu yapay kokan dar yerde yüzmek isterdi ki?

Göz devirip önüme döndüm.

Buraya neden geldiğimize gelecek olursam...

Biz, Seul'de yaşıyorduk. Hatta bir arkadaş grubumuz vardı, 7 kişiydik. Aslında, çok mutluyduk...

O berbat olaydan önce.

Olayın üzerinden fazla geçmediği için, hâlâ atlatamamıştım. Ki atlatacağımı da zannetmiyordum. Kabuslarımda olayı yeniden yaşıyor, kan ter içinde uyanıyordum. Ve bu her sabah yaşanıyordu...

Gözlerimde istemsizce biriken gözyaşlarını sildim, Yoongi hyung ve Jungkook'un fark etmemiş olduklarını umarak.

Gerçi, Jungkook'un  fal taşı gibi açılmış gözleriyle villaya bakarken beni göreceğini hiç sanmıyordum...

Her neyse.

Buraya gelmemizin ikinci nedeni ise, Busan'ın deniz kenarında olması. Bu benim işim için büyük bir avantaj olduğundan Busan'ı seçmiştik.

Ben, profesyonel bir sualtı fotoğrafçısıyım.

Sualtı bazı insanlara korkunç gelir, oysaki sualtı benim için ayrı bir dünya. Sualtı bana her zaman büyüleyici ve çekici gelmiştir.

seashells | jirosé Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin