one

391 49 50
                                    

•••"the girl who lives in the sea"__________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••
"the girl who lives in the sea"
__________________________

RS

"Dün gece bir insan gördüm diyorum! Cidden!"

Kızlarla birlikte batık geminin içindeydik. Lisa, Jennie, Sooyoung ve ben. Buraya her gün gelirdik, Jisoo unni ve kardeşi Yeji de gelirdi fakat bugün gelemeyeceklerini söylemişlerdi. Ayrıca burayı bizden başka fazla deniz insanı bilmezdi.

Jennie kaşlarını kaldırdı ve bana baktı "Nasıl?".

Sarı saçlarımı kulağımın arkasına aldım "Öğlene doğru mercanların oradaydım, bazı sesler geldi,  mercanların arasından baktığımda bir insan denizin içindeydi! İnsanların genellikle kıyının oralarda yüzdüklerini duymuştum, onun buraya gelmesi beni şaşırtmıştı."

Hepsi beni dikkatle dinlerken, anlatmaya devam ettim

"Sonra, ona daha yakından bakmak istedim. Elinde garip bir kutu tutuyordu ve sanki içinde canlı bir şey varmış gibi ona etrafı gösteriyordu... yani bence öyle, başka ne olabilir ki? Her neyse, sonra sığ yerlere doğru yüzdü. Sanırım kıyıya çıkmıştı"

Jennie garip bir yüz ifadesine büründü "İnsanların garip eşyaları var.". Lisa onu onayladı, "Evet, gerçekten!"

Konuşmama kaldığım yerden devam etmeye başladım "Gece olduğunda yüzeye, yıldızları görmeye çıkmıştım. Ardından kıyıda onu gördüm. Onu yakından incelemenin bir sorun olmayacağını düşündüm. Fakat... beni gördü."

Lisa'nın gözleri kocaman açıldı "İnanmıyorum Chaeyoung, kıyıya çıkmaman gerektiğini kaç kez söylediler! Bu çok tehlikeli!". Omuz silktim "Umrumda olduğunu mu sanıyordun?"

Sooyoung ellerini heyecanla kalbinin üzerine koydu "Hayatımda hiç karalı biri görmedim Chae, çok şanslısın...". Jennie göz devirdi "Tek farkları kuyruklarının olmaması ve suda yaşayamamaları işte."

Elimi kolyemi arar gibi köprücük kemiklerimin üzerine koydum ve dudağımı büzdüm "Ayrıca, dün gece kolyem onun elindeydi. Sanırım Blueri yine onu kıyıya götürmüş..."

Blueri benim arkadaşım. Kendisi bir kelebek balığı.

Sakın bana delirmişim gibi bakmayın, deniz canlıları biz deniz insanlarını anlıyorlar. Her ne kadar onlar bize bir şey diyemese de, benim dediklerimi anlaması bana yetiyor.

"Kolyeni çalmış işte. İnsanlar kötüdür Chae. Görmüyor musun, bir sürü gemi ile gelip balıkları o korkunç ağları ile yakalıyorlar. Bir sürü balık ailesinden ayrıldı onlar yüzünden." Jennie bunu söylerken kaşları çatılmıştı.

seashells | jirosé Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin