two

350 45 49
                                    

•••"ı will act like an actress" __________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••
"ı will act like an actress"
__________________________

JM

Siyah gömleğin yakalarını düzelttim ve aynadan kendime baktım. Gayet iyi görünüyordum. Masadan küpeleri de alıp takmaya başladım.

"Ağaç olduk ağaç ağaç!" 

Jungkook'un aşağıdan gelen sesi ile göz devirdim "Geliyorum!"

Son küpeyi de taktığımda, odadan çıkıp merdivenlerden indim. Aşağıda beni bekliyorlardı. Jungkook beni görünce güldü "Şuna bak, yürüyen karizma geldi."

Gülümsedim "Tabii, ne sandın?"

Yoongi hyung arabanın anahtarını bana attığında anlık bir refleksle anahtarı yakaladım ve kaşlarımı kaldırdım "Ooo, ben mi sürüyorum?"

Yoongi hyung başını olumlu anlamda salladığında Jungkook dudağını büzmüştü "Neden ben süremiyorum?".

Dalga geçercesine güldüm "Önce okulu bitir sen.". Jungkook göz devirdi "Üniversitedeyim ben, hatırlatayım.".

Jungkook'a dil çıkardım ve villadan çıkıp siyah, şık arabaya yürümeye başladım. Arkamdan Jungkook'un sesini duyabiliyordum "Sonra göreceksin sen Jimin hyung!"

Gülümseyip arabaya bindiğimde, biraz sonra Yoongi hyung yanıma, Jungkook arka koltuğa oturmuştu. Arabayı çalıştırdım ve deniz kenarına doğru sürmeye başladım.

Dün, kaldığımız villa sitesinde yeni biri geldiğinde kutlama yapıldığını öğrenmiştik. Ve deniz kenarında, tüm sitenin orada olacağı bir kutlamaya davet edilmiştik.

Burada kimseyi tanımıyorduk, açıkçası bu kutlama bizim için iyi olmuştu.

Yoongi hyung tekdüze bir ses ile konuştu "Yeni komşulara iyi bir izlenim bırakmak istiyorum. Kutlamada rezil olacağımız şeyler yapmayın."

Jungkook güldü "Tamam hyung, emrin olur.". Jungkook'a zerre güvenmiyordum bu konuda.
Güldüğümde, her gün gittiğim deniz kenarına ulaşmıştık bile.

Arabadan indiğimizde, kutlama alanına baktım. Kumların üzerinde farklı yerlerde yüksek ve beyaz bar masaları, etraflarında ise birbirleri ile muhabbet eden insanlar vardı.

Masaların hepsinin kenarları küçük beyaz led ışıklar ile süslenmişti. Bu, karanlıkta etrafın görülmesini kolaylaştırıyor ve güzel bir görüntü yaratıyordu.

seashells | jirosé Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin