Salut,sunt Sandra,am 24 de ani,locuiesc cu prietena mea in Chișinău,capitala Republicii Moldova. Am plecat de acasă la o vârstă fragedă 15 ani. Am fost nevoita să mă mut in Chișinău pentru a-mi continua studiile. Părinții mei au divorțat la doar jumătate de an după ziua mea. Am ales sa rămân cu mama,chiar daca era peste hotare la munca. La început am locuit singura într-un apartament aproape de centru, nu îmi plăcea să stau singura așa că peste 2 ani prietena mea Mădălina sa mutat cu mine. După absolvire m-am angajat la o cafenea, Mădălina făcând la fel.
~Perspectiva Mădălinei~Mă trezesc la ora 8:15. Astazi este duminica singura noastră zi liberă. De ce zic a noastră,deoarece eu și Sandra munci amândouă la o cafenea din centrul orașului.
Mă ridic somnorosa , stând cate minute observ că este trecut de 8 așa că merg prima la baie. După un dus relaxant îmi fac rutina de dimineață,îmi prind parul într-un coc dezordonat și merg în bucătărie.
Fiind duminică îmi las prietena să doarmă mai mult. Aștep 2 minute apoi mă așez la masa pentru a-mi bea cafeaua.Mădă[Mădălina]: Ahh,ar trebui sa o trezesc. Nu reușesc bine sa vorbesc căci din camera alăturată de aud un buchet de înjurături.
Ud repede un prosop și fug in camera unde s-au auzit înjurăturile.
M-am obișnuit să îmi aud prietena înjurând, in fiecare dimineață se trezește cu sânge pe față.~Perspectiva Sandrei~
Aish,ma trezesc spontan când simt că fata îmi este inundată de un lichid rece. Ma ridic mergând repede spre baie. Ajunsă acolo încep să mă spăl pe față ,din gură ieșindu-mi câteva înjurături.
Îmi ridic capul pentru a mă uita in oglinda din fata mea. Trag cu ochiul spre ușă și o observ pe Mădălina rezemată de ușă.Eu:De când stai acolo?
Mada:Nu de mult timp. Ține. Spune și îmi întinde un prosop umed.
Îl iau fara a spune măcar mulțumesc și mă îndrept spre bucătărie.
Mada:Cafea?Mă întreabă bruneta care era acum cu spatele la mine.
Eu:da. O analizez putin. Era mai înaltă ca mine. O prindea bine brunetul. Mulțumesc. Îi spun fetei luând o gura din cafeaua ce se afla pe masă.
Mădă:Nu-i pentru ce. Ce vrei sa facem azi?
Eu:Hmmm,este duminică,corect?
Mădă:Da.
Eu: Ce zică sa mergem cu Andrei in parcul de distracții?
Mădă: Ar fi drăguț. Îl voi suna eu și voi vorbi cu el.
Eu: Bine.
~~~Intre timp~~~
~Perspectiva Yoongi~
Azi urmează să alegem tara in care ne vom petrece următoarele 3 luni de vacanță. Merg împreună cu băieți în living acolo așteptândunde Bang cu o roata pe care se aflau diferite steaguri.
Jimin:Oooo. Îmi place,pot sa rotesc eu de roată?
Rm:Nu Jimin. CEO va da învârti roata,am discutat deja cu el.
Băiatul oftează și se așează pe canapea alături de mine.
Îl văd pe Bang ridicanduse in picioare.
CITEȘTI
Te urăsc pentru că te iubesc ~Min Yoongi~
DragosteO simpla poveste de dragoste. Durerea se împarte la doi. Distanța ucide. Sinucidere Durere Iubire Probleme Viața Cartea este o drama romantica. Încă nu este finalizată.