Neyse dersi de dinlemedim zaten hele şükür zil çaldı .Ceyhun yavşağını atlatırsam bugün kavgayı çıkarmadan kurtulurum. Bir daha disipline gidersem uzaklaştırma alacağım çünkü .Bilce'nin de koluna girip bizim mekana gittik. Eve gitmek istemiyorduk .Evde abim ve ablamla kavga ettik. Sürekli kavga ediyoruz zaten . Neymiş parayı nereden buluyorum size ne yani ya. Tabiki de orospuluk yapmıyorum ,asla. Erkeklerden iğreniyorum. Onların bulundukları ortama bile girmek istemiyorum ama mal aldığım insanlar genelde erkek. Bu yüzden Bilce'yi yolluyorum .Babama bile güvenmiyorduk .Sadece büyük abime güveniyorum. Onun sayesinde para kazanabiliyorum ailemin durumu zaten belli onlara da yük olmak istemiyorum .Hem onların vereceği paranın 10 katını kazanıyorum .Neyse biz biralarımız ve sigaralarımızın dumanı ile kaynaşırken birden bizim mekana giren biri oldu .Birden silahı alıp ayaklandım. Bu yavşak Ceyhundu. Ahh bu çocuktan kurtuluş yok mu? Piç sırıtışı ile bana yaklaştı. "Nasılsın güzellik ?Bugün göremedik seni ." Iyy midem bulanıyor bu çocuğu gördükçe . "Siktir git Ceyhun seninle uğraşıcak halim yok ." dedim .Çünkü gerçekten ayağa kalkacak halim yoktu. Geçen ki malda olay çıktığında bıçaklandım .Bıçak yarası hala acıyor. Ona karşı savunmasızım. Kolumu sıkmaya başladı ."Benimle düzgün konuş güzelim ." Ahhh kolumu gerçekten çok acıtıyordu . Lanet olsun bu nerden biliyordu burayı. "Çabuk git burdan Ceyhun !" dememe kalmadan kolumu bıraktı. Kan akmaya başlamıştı. Hastaneye gidecek para yoktu Bilce dikmişti ve dikişler patladı. O kadar sıkarsa öküz tabi patlardı Ceyhun korkuyla bana bakmaya başladı."Ne oldu sana ?" derken bugün hiç yemek yemediğimi içki ve sigara ile ayakta durduğumu hatırlamaya başladım. O sırada en son gördüğüm Bilce'nin yanıma koşmasıydı . Uyandığımda çok güzel bir yataktaydım. Bilce başımdaydı. Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Canım yaa .Birden bana sarıldı ."Ceyhun uyandı!" diye bağırmaya başladı. Nee ! Ceyhun da mı burada. "Biz nerdeyiz?" dedim Bilce'ye .Olanı anlattı. "Onun evindeyiz. Doktoru aradı .Seni hastaneye götüremezdi. Mecbur kaldım ."dedi üzgün bir şekilde. Ahh ben bu kıza ne yapabilirim ki . Hemen ben ayağa kalkmaya çalışırken odaya Ceyhun girdi .Bana endişeli gözlerle bakıyordu .Biraz gözleri kızarmıştı. Ne yoksa ağlamışmıydı? İnanmıyorum o insan değil ki nasıl ağlar. Neyse beni hemen yatırmaya çalıştı ."Dinlenmen lazım gece burada kal." dedi. Bende daha hızlı hareket etmeye çalışırken yorganı birden üzerimden attım salak Bilce çok terlediğim için üzerimi çıkarmış. Ceyhun'un gözleri birden açıldı. O piç gülüşü geldi. Hemen üstüme tekrar yorganı sardım. Bilce'ye sövmekle meşgüldüm. Banyoya girdikten sonra giyinip gitmeye hazırlanırken Bilce ile Ceyhun'un konuştuğunu duydum.Yanlarına gittim ve Bilce'yi kolundan tuttum . Ceyhun'a teşekkür edip eve doğru yürümeye başladım. Bilce de peşimden geldi. "Nereye gidiyoruz?" dedi kolumu tutarak ."Bize gidelim." dedim. Bira alıp Bilce'ye verdikten sonra ben kapıdan girdim. Babam her zaman ki gibi hafif hafif yürüyordu. Bu hala hoşuma gidiyordu. Belki de eski sağlığına kavuşabilirdi. Neyse annem hastanedeydi zaten. Babamı öpüp odama çıktım camdan Bilce'yi içeri çektim . Aşağı inip yiyecek bişeyler hazırladık .Koluma pansuman yapmak için Ceyhun'un doktorla konuştuğunu söyledi Bilce .Bende öyle bir şeye gerek olmadığını ,ondan yardım istemediğimi söyledim. Beni tanıyordu . Hayır dediysem hayırdır. Evet, inatçıyım. Daha sonra büyük abimi aradım ve konuşup okul çıkışı çalışabileceğimi söyledim. O da beklediğini söyledi. Telefonu kapattıktan sonra odamın kapısını kilitleyip yattım. Babamla ilgilenmemezlik yapmıyorum tabiki de. Ona yardımcı olan bir hemşire var ve benden daha iyi bakıyor .Sabah amına koduğumun alarmı ile uyandım banyoya gidip üzerimi değiştirip dünden kalma biramı dikledim. Şişeleri alıp Bilce'yi dürttüm hemen uyandı zaten .Beraber çıktık. Abime görünmek istemiyordum .Neyse görünmeden çok şükür çıktık evden .Yürümeye başladık .Dün Bilce'ye Ceyhun birşey olursa diye numarasını vermiş .Bana uzattıktan sonra yırttım gerek yok diyerek. Bilce daha ağzını bile açmadan . Okula girdik vee yine sıkıcı dersler. Neyse uykum vardı zaten .Kulaklıkları takıp uyudum. Birinin dürtmesiyle bir sürü milyonlarca küfür edip kalktım. Derslerin bittiğini söyledi Bilce.Ceyhun' a yakalanmadan çantamı almasını söyledim ve onu arka bahçede bekledim .Geldikten sonra onu mekana yollayıp büyük abinin yanına gittim malı teslim etmek için İki araba ve 12 adamla yola çıktık. Evet sadece burada kız benim ve korkmuyorum .Her türlü emire uyuyorlardı. Onlar benim adamlarımdı. Her zaman mal almaya onlarla gitmişimdir .Neyse ilk ben indikten sonra karşıdaki adam da çıktı. Paranın sahibi de arabadaymış. Onunla görüşmek istediğimi söyledim gidip konuştular onunla .Keşke görüşmek istemeseydim bu böyle olmamalıydı .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANIN OYUNLARI
Novela JuvenilMeraba :) bu benim ilk kitabım nasıl başlayacağım gerçekten bilmiyorum bu çok zor bişey aklıma birden bire geldi öyle çok kitap okuyan biri de değilim yazmayı çok severim arkadaşlarımın önerisi ile başladım iki sene önce çok fazla kitap okuyordum...