15

294 23 0
                                    

Bölüm Adı :
*Sokak Lambası*

Vera - Mutluluk Reklamı
(Bu aralar accayipp düşüyorum bu şarkıya!)


...

Karanlık ve boş sokağa çıktım. Üzerimdeki sweatin kapüşonunu kafama çektim ve ellerimi cebime koyup, ilerlemeye başladım.

İnsan, çok sevdiği birini çok zor bırakıyordu. Olmuyordu, olsa da çok zordu...

Kaan'a karşı duyduğum şey, sevgi veya aşk olmasa da, bir beğenti ve hoşlantı olsa da yalnızca; sonuçta bir takım duygulardı... Çok düşündüm, çabuk karar verdim, çok ağlarım sandım... Nedense, ağlamak gelmiyordu içimden. Belki de yanağımdan aşağıya süzülen yaş yağmur damlasıdı? Gözlerimden yağmur yağamaz mıydı yani?

Elimle göz yaşımı sildim ve kafam eğik, karanlık sokakta ilerlemeye devam ettim. Yüzüme çarpan hafif rüzgâr bile sert esen fırtınalar gibiydi... Adımlarım asfalta iz bırakacak kadar derindi. Kendimi kuş gibi hissetsem de, ayaklarım sert basıyordu yere.

Parmak uçlarım kaşınıyordu mesela... Gözlerim kapanmaya yer arıyor gibi dursa da, gözlerimden akan yağmurlar izin vermiyordu. Hep bir arakık kapı bırakıyorları gözlerimde... Göğüs kafesimin arasında bir yerler sızlıyordu. Karnıma bir sinerji doluyordu... Hiç iyi değildim, değildik, değiliz...

"Kes sesini!"

"Asıl sen kes! Kızı ne hâle getirdin Allah bilir!"

"Ben ona karşı bir şeyler belirtmedim, senin gibi fakeden de yazmadım! Kızı asıl mahveden sen olacaksın!"

"Alina'yı üzmeyi kesin!"

"Bunu diyen ona hakaret edip, onu ağlatan biri mi?"

Duyduğum tanıdık sesler ve ismimle, kafamı kaldırdım ve karşımda duran üç erkeğe baktım. Kaşlarımı çattım. Fake? Anonim de buradaydı!

Üçünün de bakışları bana döndüğünde, üçü de dona kaldı. Tıpkı şuan benim yarım açık ağız onlara baktığım gibi. Ortada anonim, ya da Alp mi demeliyim, sağda Burak ve solda da Kaan vardı. Yutkundum ve ağzım refleks olarak geri açıldı.

"Ama..." ne diyeceğimi, ne tepki vereceğimi... Hiçbir şey bilmiyordum. Tek bildiğim şey, karşımdaki üç erkeğin de benden sakladığı bir şeylerin olmasıydı...

"Alina?" şaşkınlığını atlatamadan bana tedirgince bakan kişi, Burak'tı.

...

Karanlık bir sokak düşünün. Karşılıklı iki sokak lambası ve birinin altında derbeder olmuş bir kız, diğerinin altındaysa, şaşkın ve heyecanla harmanlanmış üç genç...

Soğuk hava tenlerini delip geçecek gibiydi, eğer böyle durmaya devam ederlerse...

Yağmurun çiselemesiyle, esen hava biraz da olsa dindi ve yerini soğuk su damlalarına bıraktı.

Yanlış Hedef! | Yarı Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin