12

301 24 1
                                    

Bölüm Adı :
*Akşam Mesaj Atarım mı?!*

     Kendimi yorgunlukla yere bıraktım. Sabahtan beri maç yapıyoruz. Ama sinirliyim, çünkü yenemedim! Benim bir atışım 4, onun 1 puandı. Ayrıca ben ondan top alabilecek, o benden alamayacaktı. Ama yine de o KAZANDI!

   "Haksızlık bu ama!" dedim sinirle, kendimi yere atarak. Gülerek karşıma geçti ve bir dizini yere koyup, kolunu onun üzerine dayadı. Bana muzipçe bakarken, ben onun şuan ki görüntüsüne bakıyordum. Kaan'dan daha fazla yakışıklıydı. Kaan'la neden kıyasladığımı bilmiyorum, ama hemen aklımdan def ettim.

   "Haksızlık mı? Daha ne kadar torpil geçebilirdim acaba?" dedi alayla. Göz devirdim. "Ama boy farkına bir bakar mısın? Hem sen basketbolcusun. Aramızda en az on santim var, o da en az!" dedim sitem ederek.

   "Suç şimdi de boyumda mı?" dedi alayla. Sinirle, ''Allah bir boy vermiş, gerisini koy vermiş!" diye mırıldandım. Ağzıma vurdu.

   "Sus kız, çarpılacaksın şimdi!" dedi kaşlarını çatarak. "Ne vuruyorsun cani!" dedim acıyla.

   "Alina!" diye içeriye sinirle biri girince, gözüm kapıya takıldı. Burak?

   "Ne işin var senin burada?!" dedi sinirle, yanımıza gelerek. Bir gözü Alp'te, bir gözü bendeydi. Göz devirdim ve kaşlarımı çattım.

   "Sana ne? Sana hesap mı vereceğim?" dedim sinirle. Çenesi kasıldı. Bir anda koluma yapıştı.

   "Öğlen vakti geldi, eve git istersen." dedi sinirle. Kolumu çekmeye çalıştım, ama işte sadece çalıştım. "Hoop, çek diyorsa çek!" dedi Alp, araya girerek. Burak, alayla ona döndü.

   "Yaa, yoksa n'aparsın?(!)" dedi alayla. İnsanlarla alay etmesi hiç hoş değildi!

   "İki ter, bir düz..." dedi Alp, sinirle karşısında dikilerek. Burak iyice sinirlenmişti.

   "Seni," diye yumruğunu tam indiriyordu ki, Alp tuttu kolunu. "O s**tiğim elini doğru kullan!" dedi sinirle. Burak iyice sinirlenmişti. Ama birşey demeden, hırsla çekildi ondan.

   "Yeni aşkın mı?" dedi tükürürcesine bana bakarak. "Ağzını topla! Hem sana ne? Ne diye geldin?!" dedim sinirle.

   "Amacım özür dilemekti! Ama sağ ol, içimden geldiği gibi gitti!" dedi ve kapıyı çarparak çıktı. Başımı ellerimin arasına aldım ve ağrısının geçmesi için ovdum.

   "Sevdiğin çocuk mu?" dedi, varlığını belli eden Alp. Kafamı kaldırdım ve baktım.

   "Hayır. Neyse, gitsem iyi olacak. Kendine iyi bak." dedim çantamı sırtıma takarak.

   "Akşam mesaj atarım," dedi tebessümle. Şuan konuşacak durumda değildim. Başımla onayladım ve çıktım.

   Akşam mesaj atarım mı? Numaramı vermemiştim ki...(?)

____________________________

  Hep uzun mu olacak cnm?🌸 Hadi yorum ve oya koşun^^ Bu arada olaylara n'oluyor ben de şaşkınım aldkslx kim lan bu fake?(!)

Yanlış Hedef! | Yarı Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin