Hello, aliens👽Današnja tema su mitološka bića. Upoznaću vam sam bićima sa dobrom naravi. Naravno, ovo su sve legende, ali su jako zanimljive. Pa... Uživajte!
Feniks (Phoenix)
Feniks je mit medju mnogim narodima. Kod svih ima različito ime. Feniks je poznat kao vatrena ptica koja predstavlja pobedu. U istoriji su neki smatrali da predstavlja Hrista. Po verovanju, Feniks živi 500, 1461 ili 12595 godine. Kao što većina vas zna, kada ona ugine, pretvori se u pepeo iz kog nastane mali Feniks. Pored tolike slave, za Feniksa se veruje da je blizak sa ljudima.
Pegaz (Pegasus)
U Grčkoj mitologiji, Pegaz je bio krilati konj, Posejdonov i Međutim sin. Veruje se da je služio kao donosilac munja Zevsu. Leteo je brzinom vetra, bio je nežan i mudar, čista srca i živeo je na visokim planinama. Bio je lepo građen, a veruje se da je krilima mogao da se vine i do samog Olimpa. Nakon vraćanja na Olimp i pomaganja bogovima, oženio se Euipom i začeo naraštaj krilatih konja. Po svemu sudeći, bio je veoma prijateljski nastrojen i na dobrom glasu medju ljudima.
Kitsune
Kitsune je japanska reč za lisicu pa znamo da ovo mitsko biće dolazi iz Japana. Japanci su oduvek verovali da su lisice inteligentna stvorenja sa natprirodnim moćima koje rastu sa njihovom starošću i mudrošću. Takodje se veruje da one mogu menjati oblik i uzimati ljudsku formu.
Caladrius
Ovo mitsko biće je snežno bela ptica koja živi u kraljevoj kući. Kaže se da može da primi bolest u sebe i da je onda leti, raširivši bolest leči sebe i bolesnu osobu.
Sama ta činjenica nam govori da je ova ptica prijateljski nastrojena.Nadam se da ste uživali. Ostavite vote i ako želite još sličnih tema, komentarišite. Takodje možete ostaviti komentar gde ćete napisati teme koje želite da se pojave u ovoj knjizi💙
DU LIEST GERADE
Direktno sa Venere👽🤘
SonstigesVaga je moj horoskopski znak,a venera je njena planeta,tako da vam partovi stižu sa venere👽🤘🤗