Najčudnija sujeverja u različitim delovima sveta🥴

7 1 0
                                    

Hello, aliens👽

Svaki narod ima svoja sujeverja, u to nema sumnje. Neki veruju u njih, a neki ne. Ali svi znaju za sujeverja u svojoj zemlji. Mene je zainteresovalo u koja sujeverja drugi narodi veruju, zato sam malo istražila. Bilo je dosta čudnih, pa sam rešila da napravim listu. Ova lista nije napravljena po stepenu gluposti, samo sam nasumično stavljala.

Budući očevi treba da se klone salate

Muškarci u Engleskoj 19. veka koji su želeli da postanu očevi, nisu jeli salatu. Smatrali su je sterilnom jer nema plodove već samo lišće.

U Turskoj se noću ne žvaću žvakaće gume

Niko ne zna kako je ovo sujeverje nastalo, ali se noću ne žvaću žvakaće gume jer se veruje da to znači žvakanje tela mrtvih.

Skriveni Palčevi

U Japanu se veruje da bi, dok prolazite pored groblja ili susretnete pogrebnu povorku, trebalo da stavite palčeve u džepove kako biste zaštitili svoje roditelje. To najverovatnije potiče od japanske reči koja označava palac, a koju možemo bukvalno prevesti kao „roditelj-prst“, pa Japanci kriju palčeve kako bi sakrili roditelje od smrti.

Mačka koja se umiva najavljuje goste

U Japanu je i danas ustaljeno verovanje da mačka koja šapicama umiva lice ne čini to samo kako bi se doterala i očistila, već zapravo najavljuje goste. I u Sjedinjenim Američkim Državama je prisutno slično sujeverje.Naime, ako mačka čisti brkove i predeo oko usta, to je, veruju Amerikanci, siguran znak da će sveštenik pokucati na vrata.


Broj 17

Puno Italijana veruje da je broj 17 anargram za VIXI što znači „živeo sam“, a što je simboličan način za predviđanje smrti. Zbog toga Italijani izbegavaju da putuju 17. dana u mesecu i generalno ga se plaše, slično kao Amerikanci petka 13.

Hodanje unazad

Portugalci izbegavaju da se kreću unazad, jer se hodanje unazad smatra “prizivanjem đavola na vaš put“.

Ime predsednika donosi neuspeh?

Ime bivšeg predsednika Argentine, Carlosa Menema, se tamo ne sme spominjati. Naime, on je bio toliko loš predsednik, da se veruje da njegovo ime predstavlja kletvu koja nosi neuspeh.

Poslednje piće

Na Kubi uvek ima razloga za još jedno piće. Kubanci veruju da, kad izgovorite "ovo mi je poslednje piće", izazivate sudbinu i prizivate smrt.

Zlo oko

Takozvano zlo oko spominje se u kulturama i sujeverjima širom sveta, ali u Boliviji postoji specifičan način uklanjanja maleroznog efekta ovog simbola. Najpre se živo jaje utrlja preko tela "žrtve" zlog oka, zatim se razbija u čašu vode koja se na kraju stavlja ispod njegovog kreveta.

Kola pogrebnog preduzeća

Jedno od bizarnijih sujeverja jeste da treba da se uhvatite za neki metalni predmet kada prođu kola pogrebnog preduzeća.

To bi bilo to što se tiče sujeverja. Nisam želela da stavljam neke jezive jer ni sama neću zaspati. Ja za pola ovih sujeverja prvi put čujem, nisam ni sama sigurna verujem li u njih ili ne. Šta vi mislite o tome?
Lysm, aliens👽🖤

Direktno sa Venere👽🤘Donde viven las historias. Descúbrelo ahora