Hello, aliens👽
Današnja teme je toksično prijateljstvo. Nisam želela da pišem o tome šta je toksično prijateljstvo, predpostavljam da svi to već znate. Zato sam odlučila da podelim vaše iskustvo sa toksičnim prijateljstvom. Ovo će biti i serijal, tako da, ako želite da podelite neko vaše iskustvo sa toksičnim prijateljstvom, ali i sa nečim drugim, javite mi se u dm. Podeliću sva vaša iskustva.
Osoba čije iskustvo ću podeliti je meni jako bliska i sa mnom je ceo život, zato znam dosta o tom prijateljstvu.
Prijateljstvo, kao i dosta njih, počelo je od škole. Devojke su se upoznale u predškolskoj ustanovi. Zbog male škole, bilo je zaista malo učenika, tako da je ekipica od tri devojčice i jednog dečaka stalno bila zajedno. Dve devojke o kojima trenutno pišem su bile deo ove grupe.
U višim razredima, prebacili su se u školu sa mnogo više učenika. Prijateljstvo je i dalje trajalo, ali veza nije bila toliko jaka. Svako je našao neko novo društvo, ali sva ta društva su i dalje bile zajedno.
Došla je srednja škola. Prijateljstvo se nekako održavalo na neki način, ali sve češće su se dešavale svadje.
Kada je drugarica osobe čije iskustvo prepričavam našla dečka, ona je provodila sve vreme sa njim. Bezbroj puta je ispalila svoju najbolju prijateljicu radi dečka, a ta drugarica ju je prikrivala kod roditelja. Toliko puta ju je izvlačila da bi se ona našla sa dečkom, govoreći da izlazi sa njom. Naravno, kad god bi joj nešto trebalo, javljala bi se prijateljici, jer zašto ne? Kad je već dovoljno luda da joj veruje, naravno da će je iskorištavati. Na kraju, ta devojka se posvadjala sa svojom najboljom drugaricom zbog tog dečka. Drugaricu iz detinjstva je ostavila za svega 5 meseci veze.
Izgovor za to je bio da je ta osoba navodno ogovarala nju i njenog dečka. Na kraju se ispostavilo da joj je njen dečko rekao da prekine svaki kontakt sa ostalima. Ta devojka skoro da više i nema prijatelje oko sebe, sve je zapostavila zbog svoje veze. Sa svojomz sada bivšom, najboljom prijateljicom nije razgovarala već skoro tri godine.
Moje iskreno mišljenje je da je veoma pogrešila, a razlog je taj što je ostala bez prijatelja, ne usudjujući se da se suprotstavi dečku. Naravno, osoba čije iskustvo sam prepričala sada ima drugu najbolju prijateljicu, normalno je nastavila sa životom. Mislim da ne žali za izgubljenom prijateljicom jer joj je mnogo lakše sada kada je niko ne iskorišćava.
Šta vi mislite o ovome? Napišite u komentaru i ako želite da podelite nešto sa ostalima, javite se u dm ili u komentare.
Lysm, aliens👽
ESTÁS LEYENDO
Direktno sa Venere👽🤘
De TodoVaga je moj horoskopski znak,a venera je njena planeta,tako da vam partovi stižu sa venere👽🤘🤗