Stvari koje privlače devojke👀

11 0 0
                                    

Hello, aliens👽

Današnja tema je verovatno interesantna za one momke koji žele da se dopadnu svojoj simpatiji. Ja ću ovde govoriti o mom ličnom ukusu i ukusu devojaka koje znam, a verujem da to važi za dosta devojaka širom sveta, ali ne garantujem da to važi za svaku devojku.

Izražena vilična kost

Shvatam da nemaju svi ovaj dar, ali verujem da svi znate jednu žensku osobu koja vam može to i šminkom odraditi. Da, to se možda ne čini fer, ali verujte mi, to je u redu, jer vi njih verovatno takodje vidjate sa šminkom.

Dubok glas

Verujem da dosta vas već ima dubok glas, naravno oni koji su prošli pubertet. Ali, čak i da ga nemate, setite se da je Park Jimin jedan od najpoželjnijih momaka danas, a on ima dosta visok glas. Dubok glas može biti pomoć u osvajanju, ali nije neophodan.

Pogled

Ono što je meni privlačno, a verujem i drugim devojkama, jeste pogled direktno u oči. Da, ja svaki put sklonim pogled, ali to što on ima hrabrost da me gleda u oči i ne skloni pogled je ono za šta bih ja rekla "drive me crazy". Ali to be treba da traje predugo, jer bi moglo da uplaši devojku. Zato je bolje povremeno (opet kažem nikako na svaki minut) skloniti pogled na par sekundi.

Prekid tokom razgovora

Znam da razgovor ne bi trebao biti dosadan, sa puno tišine, ali pauza na nekoliko sekundi dok promisliš šta ćeš reći, ili pauza u jednom trenutku dok objašnjavaš nešto, kao da se prisećaš, je takodje nešto što je meni jako privlačno. Za tih par sekundi tišine, možete uputiti direktan pogled u oči, zatim pogledate sa strane ili dole. Dok vam pogled još bude uprt sa strane, nastavite/krenite sa pričom, a nedugo nakon toga nastavite da gledate u nju.  Ovaj savet zlata vredi, verujte mi.

Navike

Za ovo nisam sigurna koliko privlači ostale devojke, ali meni je veoma privlačno kada dečko ima naviku da gricka/oblizuje usne. Naravno, ne u "Vučić" fazonu, nego pomalo. Takodje ono uvlačenje usana (ne znam kako se to naziva) može biti jako privlačno. "Prljavi jezik" je nešto što ja obožavam. Možete pokušati da ubacite to tokom razgovora, ali sve umereno.

Nadam se da su vam ovi saveti barem malo pomogli. Ako želite Part 2, komentarišite i ostavite vote. Takodje, pišite da li vam je ovo pomoglo sa simpatijom. Lysm, aliens👽🖤

Direktno sa Venere👽🤘Donde viven las historias. Descúbrelo ahora