Odasından esneyerek ve gerinerek çıkan Yixing, salonda oturan arkadaşlarının yanına oturdu. Hemen üst kattaki misafir odalarının birinden gelen bebek ağlama sesi ile Junmyeon, Yixing ve Baekhyun şaşkınlıkla birbirlerine baktılar.
Gittikçe artmaya başlayan ağlama sesleri ile hepsi, salonun içinde bulunan merdivenlerden koşarak çıkıp misafir odalarını kontrol etmeye başladılar.
Missfirhanede uzun süredir yatılı kalan misafirler daha dün gittikleri için en azından bu minik bebek ağlayarak misafirlere sorun çıkartmamış olacaktı.
Yixing, Baekhyun ve Junmyeon bulundukları odadan çıktılar. Junmyeon'un sağında, Baekhyun'un karşısında Yixing'in ise solunda kalan küçük odanın kapısını açıp içeri baktılar.Misafir yataklarının birinde ağlayarak sırt üstü yatan bebekle Junmyeon iç çekti. "Bu hanginizin bebeği?"
Baekhyun duymazdan gelerek kaşlarını kaldırdı. "Cinsiyeti ne acaba? Kız gibi duruyor ama-"
"Konumuz bu mu sizce? Öncelikle şu bebeğin ağlamasını durdurmalıyız."Yixing'in önerisi ile Junmyeon iç çekti. "Bir bebek neden ağlar?.." Parmağını şıklattı. "... buldum! Gazı olabilir, altını pisletmiş olabilir, ya da acıkmış olabilir."
Baekhyun parmağını şıklatarak Junmyeon'a döndü. "Örnek bir baba adayı."Yixing, bebeğin yattığı yatağın önünde dizleri üzerine çöküp sakince bebeğe yaklaştı. Yaklaştığı her saniyede burnuna gelen kötü koku ile iç çekti Yixing. "Bizim misafirler için ayırdığımız bebek bezlerinden var değil mi?"
Baekhyun kafa salladı. "Olması lazımdı."
Junmyeon bebeği kucağına almaya kalkıştığında, bebeğin üzerindeki kıyafetin arkasındaki leke ile bebeği yatağa geri bırakıp burnunu kapattı. "Sanırım birimizin bebek mağazasından kıyafet alması lazım."
Baekhyun ve Junmyeon, bebeğin altını değiştirmekten kurtulmak için aynı anda odadan çıkıp bağırdılar. "Biz almaya gidiyoruz!"
"Sen de bezini değiştir Yixing!"
Yixing kocaman iç çekerek yatakta kendisine boş bakışlarla bakan bebeğe döndü. "Çok zorluk çıkarma, tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Boss ⚢ solar + lay ✔
FanficYongsun, bekarlığın verdiği zorluklar yüzünden altı aylık bebeğini bir misafirhaneye bırakır. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'deki ilk SoLay kitabıdır.