0.8

268 50 12
                                    

"Yongsun nerede?"
Yixing'in sorusu ile Barkhyun omuz silkti. "Bugün pazar ve o çalışmaya gitti."
Junmyeon kucağında oynattığı Seo Jin'den kafasını kaldırıp salladı. "Evet, işe gitti o."

Baekhyun sırıttı. "Sen neden sordun ki?"

Junmyeon güldü. "Neden olacak? Sevdiğinden."
Yixing iç çekti. "Gerçekten seviyor muyum onu?"
Baekhyun omuz silkti. "En azından, deliller öyle gösteriyor. Hem sen neden bize soruyorsun deli herif!"

Yixing kocaman iç çekti. "Emin olamıyorum. Neyse seviyorum diyelim, bunu söylesem yüzde yüz reddedilirim."
Junmyeon kaşlarını çattı. "Nedenmiş o?"
Yixing keyifsiz olduğundan tekrar iç çekti. "Hayatında bir erkeğe güvenmiş ama şu an o adam Seo Jin'i görmeye bile gelmiyor. Bir erkeğe daha güvenmek istemeyebilir."

Baekhyun parmağını şıklattı. "Mantıklıydı."
Junmyeon kaşlarını kaldırdı. "Hiç o açıdan düşünmemiştik. Sahi, Seo Jin'in babası kim acaba?"
Yixing omuz silkti. "Bilmiyorum ama benim yuvamı yıkacakmış gibi geliyor."
Baekhyun yüzünü buruşturdu. "Sanki yuvası var da!.."

Yixing kucağına aldığı yastığa sarıldı. "Çok moralim bozuk. Beni yalnız bırakın."
Baekhyun elleriyle Seo Jin'in kulaklarını kapattı. "Burası salon geri zekalı."
Yixing kucağındaki yastığı bırakmadan ayağa kalktı ve odasına doğru yürümeye başladı.

Junmyeon kol saatine bakarak konuştu. "Joohyun ile buluşacaktık. Benim hazırlanmam lazım, görüşürüz."
Baekhyun kaşlarını kaldırdı. "Ne hazırlığı yapacaksın çok merak ediyorum!"

Junmyeon omuz silkti. "Saçlarımı tarayıp çıkacağım."
Cümlesinden hemen sonra koşarak banyoya giren Junmyeon ardından Baekhyun, kucağına yeni aldığı bebeğe baktı. "Oyun oynayalım mı bakalım?"

Baby Boss ⚢ solar + lay ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin