"Hadi kızım uyu artık." Yongsun'un yakınmalarına rağmen beşiğinde yuvarlanarak isyanını belli eden Seo Jin ile iç çekti Yongsun. Büyük bir istikrarla tekrar tekrar beşiği sallanaya devam etti Yongsun.
Yixing, tuvalete gidecekken Yongsun'un odasından duyduğu cümle ile kapıya tıklattı.
Yongsun iç çekerek kapıya çevirdi bakışlarını. "Girebilirsiniz."
Yixing sakince kapıyı açıp pervaza yaslanarak başını içeri soktu. "Seo Jin, uyumuyor mu?"
Yongsun iç çekerek kafa salladı. "Uyumamakta ısrarcı duruyor."Yixing dişlerini fırçalamak için gideceği tuvalet yolunu es geçip odaya girdi ve beşikteki bebeği kucağına aldı. "Bütün gün öutfakta misafirlerle ilgilendin. Sen uyu. Ben bakarım Seo Jin'e."
Yixing, kolunu kırarak bebeği tek koluna oturttu ve diğer eliyle kapı kolunu tuttu. Kapıyı çekmeden önce gülümsedi. "İyi geceler Yongsun."
...Junmyeon, salona girdiğinde oturur pozisyondaki Yixing ile güldü. "Erken kalkmışsın."
Diğer koltuğa zıplayarak oturmanın ardından Yixing'in, kucağındaki bebekle birlikte uyuyakaldığını görmesiyle gözlerini büyüttü. "Oha!"Junmyeon'un şaşkınlıkla ağzından çıkan kelime ile Yixing gözlerini açtı. "Yavaş, bebek uyuyor!"
Junmyeon sessizce fısıldadı. "Özür dilerim."
Yerinden kalkıp Yixing'in yanına oturdu. Kaşlarını çatarak arkadaşına bakarak fısıldadı. "Ne zamandan beri uyuyorsun burada, oturur pozisyonda?"
Yixing uykulu bir şekilde omuz silkti. "Galiba dün gece burada uyuyakaldım."Junmyeon şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı. "Yongsun gitti mi ki? Neden sen bakıyorsun bebeğe?"
Yixing ağır ağır esnemenin ardından konuştu. "Dün çok yorulmuştu, bebeğin uyumadığını duyunca onun uyumasını söyledim ona. Sonra ben uyutmaya çalıştım Seo Jin'i."Junmyeon gülerek fısıldadı. "İşte gerçek aşk."
Yixing kaşlarını çattı. "Saçma saçma konuşma! Ben sadece yardım ettim-"
"Günaydın millet!" Salona bağırarak giren Baekhyun ile Yixing'in kucağında rahat rahat uyuyan Seo Jin uykusundan uyanıp Baekhyun'a bakmaya başladı.Yixing ayağa kalkıp bebeği Baekhyun'un kucağına tutuşturdu. "Ben yatağıma uyumaya gidiyorum. İyi gecel- her neyse."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Boss ⚢ solar + lay ✔
FanficYongsun, bekarlığın verdiği zorluklar yüzünden altı aylık bebeğini bir misafirhaneye bırakır. 2020 | duestrade© 「 @monoita 」 ↪Wattpad'deki ilk SoLay kitabıdır.