Bhir lone bohot hi kubsurt sajaya hua tha ...stage white or red colour k flower se decore kiya gaya tha ... sham ho gai the ... sab mehmaan anee lg gayee the ... nikah raat ko hona the . Isee liye sab mehmanoo ne lounge mein hi deraa jamaya hue tha .. zada mahmano ko bulaya hi nahi gaya tha .. bs closed friends or family walee the ...
" mubarik ho ap dono ko .. ab ap dono samdhane bhe ban gay hai " ek orat ne mona or azraa ko kaha to dono ne muskurane pr itfaak kiya
Servants mehmanoo ko drinks serves kr rhay the ..." ap log enjoy kree .. mein zraa dekh k au abhi tak salon walii Q nahi ai hai " mona ne kaha or uth k chlii gai .. piche azraa bhe a gai ..
" mona tum bohot paryshan lg rhi ho .. kya baat hai " azraa ne pucha .
" w woh .. babhi .. falak drwaza nahi khol rhi hai .. zain or asif ghr pr nahi hai .. Or hikmat ko kaha to woh bohot gusa ho gey .. " mona ne kaha .
" koi baat nahi .. mein hazim ko kehti hu .. ..woh drwaza kholne ki koshish krta hai .. nahi to phir tor de ga " azraa ne kaha
" pr agr hazim falak k room mein gaya to .. sab log baatey kree gey " mona ne kaha .
" ooo hoo .. woh dono humare bachey hai .. humey pta hai un ka .. Or hazim ko mein kitchen k drwaze se undr bejh deti hu . Udhr se kisi ko pta nahi chlaa gaya thek hai . " azraa ne kaha .. Or hazim ko le k ai. ..
" ap log niche jay .. agr ap dono mein se koi bhe udhr na hua to chachu bohot gusa ho gey " hazim ne kaha to azraa or mona ne usee dekha ..
" relax .. mujh pr brosa rakhe .. Or wese bhe mera us se nikah hone walaa hai .. " hazim ne un ka shak door kiya .
" pr beta . Agr kisi ne tumhay .. falak k room mein dekha .. To kya sochey ga " mona ne apna dr baataya .
" chachi . Relax .. kuch nahi hota .. ap jay ... mein usee samjha k foran chlaa jau ga .." hazim ne kaha to woh dono niche chlii gai ..
.hazim ne bohot baar knock kiya mgr falak ne drwaza nahi khola .. hazim ne usee tor diya .. suker tha k niche sound system .. Or mahmano k shoor ki wajha se kisi ko awaaz nahi gai. ..Woh undr gaya to falak bed pr ulti leti hui the . Or rooo rhi the ... us ne drwaza lock kiya .. or agee a gaya ...
" tum ne yeh matam kb tak krna hai mujhe se shadi ka " hazim ne apne seene pr haath bandhetey hua kaha .
Falak ne jese hi us ki awaz sunni to foran sidhi ho k beth gai ... Or apne dupata dhoondhne lgi ... joh k woh guse mein samney dressing pr phank aii the ..
Hazim ne us ki nervousness dekhi . To foran se dupata dhoond k use diya ..
" kash k tum asee hotey hazim ... izatoo se khylene walee ab izat wapis kr rhay hai .. waaaah! .. dafa ho jao meri nazroo se .. dubara mere room mein mt anaa " falak ne dubata lete hue kaha or krii ho k unglii ka ishra bhir ki taraf kiya .. hazim ne us ko bazu se pkraa or kud k kareeb kiya ..
" jitna rona hai . Aaj roo lo tum .. dubara mein in ankhoo mein ansoo na dekhu. . Or yeh matam kab tak kroo tum .. niche sab mehmaan a gay hai .. Or tumhari salon walii bhe a gai hai " hazim ne us k cehree se ansoo saaf kiye ..
" tumhare marne tak .. tab tak matam kroo gi mein .. " falak ne guse se kaha .
" bewa ho jao gi tum " hazim ne zakmi muskurahat k saath kaha .woh or kuch nahi kr sakta tha .. siway pashtawey k us k pass kuch nahi tha .. usee apne gunaho ka andaza ho rha tha .. us se bohot braa gunah kiya tha ... jis ki maafi shaid nahi the ...
YOU ARE READING
zalim muhobat
Romanceit's story about .. love .. selfish love .. a boy woh have no limits a girl who have moral value ..