0.1

622 111 24
                                    

Göklpdemirr : Sana yenge demek zoruma gidiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Göklpdemirr : Sana yenge demek zoruma gidiyordu

Gökalpdemirr : Gel sana karım diyeyim.

Telefonuma düşen bildirimlere ağzım açık bakakaldım. O kavganın ardından tamı tamına iki hafta geçmişti ve Yağız ile Gökalpi arkadaşlığı o gün son bulmuştu. Okulda ki karşılaşmalarımız dışında kendisini pek de görmemiştim zaten. Telefonu Karene uzattim ve gelen mesajları o da görünce tıpkı benim gibi gözleri kocaman açıldı.

"Vay anasını avradını!"

"Ne diyeceğim kanka şimdi ben?"

"Direkt Yagıza at bence," elbette sevgilimin de bilmeye hakki vardi. Ama daha birkac hafta önce acile düşmüştük. Bu sefer karakola düşmeyeceğimizin garantisi olmazdı.

"Şu an ona söyleyemem olay çığırından çıkar," bu soyledigime karşılık Karen onaylar gibi hafifçe başını salladı.

Mesajlar kutusuna girdim ve parmaklarim titreye tireye o mesajı attım.

Elaamagozlerielaolmayan: Ne?

Mesaj hemen görüldü oldu ve karsi taraftan bir süre ses çıkmadı. Zor geçen 6 dakikanin sonunda mesaj geldi.

Gokalpdemirr : Gel bizim çocuklar sana yenge desin be kızım

Uzayli görmüş Mustafa Topaloğluna dönmüştüm. Kim hayatında böyle bir mesaj alırdı ki? Ben almıştım ve şu an ne yapacağımı bilemez halde sadece oturuyordum. Zamanında bana yenge diyen çocuk şimdi yürüyordu. Üstelik sevgilim olduğu halde!

Elaamagozlerielaolmayan : Yağızdan yediğin dayak seni adam edememiş herhalde

Gokalpdemirr : Hoop orda dur bakalım fıstık

Gokalpdemirr : Bi kere ben dayak yemedim

Gokalpdemirr : Ben dövdüm karşı tarafta buna karşılık verdi

Elaamagozlerielaolmayan: Gerizekalı mısın? Aynı şey değil mi?

Gokalpdemirr: Dayak yemek olmuyor bu

Elaamagozlerielaolmayan : Senin gözün mosmordu en son noldu şişliği indi herhalde şu an görebildiğine göre

Gokalpdemirr : Kızım sen hep böyle hırçın mısın?

Elaamagozlerielaolmayan : Yok uysalımdır.

Gokalpdemirr : E ben uysal oldugunu neden göremiyorum?

Elaamagozlerielaolmayan : Sadece sevgilime uysalım.

Selammm! nasılsınız kurabiyelerim.

Sizce Gökalp Elaya yenge dedirtmeyo başarabilecek mi?

Sevgilimin Kankası | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin